ترکیب "نامی‌نو" بومی است/ حریفمان در پلی‌آف مشخص نیست

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر نامی‌نو گفت: سعی کردیم تیم را با نفرات بومی ببندیم و بیشتر از ظرفیت بازیکنان استان استفاده کنیم.

ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر، اظهار کرد: نخستین حضور تیم‌ نامی‌نو در دومین دوره برگزاری مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر مردان کشور شاید نقطه امیدی برای پیشرفت بستکبال با ویلچر استان باشد.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر نامی‌نو با اشاره به حضور چهار ملی‌پوش در تیم، افزود: ۱۰ نفر از بازیکنان تیم بومی هستند و این تعداد مهر تأییدی بر جذب تیم نامی‌نو از ظرفیت‌های استان است.

وی با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها در دو گروه چهار تیمی، ادامه داد: هفته گذشته توانستیم با نتیجه ۶۷ بر ۶۴ از سد تیم هیئت بم عبور کنیم؛ با توجه به نتایج دور رفت و برگشت مرحله گروهی، تیم نامی‌نو اصفهان در جایگاه دوم قرار گرفت.

ابوطالبی در مورد روند طی شده تیم در دومین دوره مسابقات لیگ ملی بسکتبال با ویلچر تصریح کرد: در پایان رقابت‌های مرحله گروهی، در رده دوم قرار گرفتیم. هفته‌های آینده مرحله پلی‌آف شروع می‌شود که البته هنوز رقیب ما در این مرحله مشخص نشده و مرحله گروهی گروه مقابل این هفته برگزار و حریف ما در مرحله پلی‌آف مشخص می‌شود.

وی اضافه کرد: مرحله پلی‌آف به‌صورت متمرکز و دو حذفی برگزار می‌شود و در نهایت مرحله پایانی لیگ ملی بسکتبال با ویلچر با حضور چهار تیم نیمه دوم بهمن‌ماه برگزار می‌شود که تیم‌های برتر سهمیه حضور لیگ برتر سال آینده را به دست می‌آورد.

کد خبر 363153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.