تملک کارخانه نوین شهرضا به شرط رفع موانع حقوقی

شهرضا – رییس اداره راه و شهرسازی شهرضا گفت: دولت حاضر به تملک کارخانه تاریخی نوین است به شرطی که موانع حقوقی آن برطرف شود.

غلامرضا سبزواری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، با اشاره به اقدامات انجام شده برای خرید "کارخانه تاریخی نوین"، اظهار کرد: تاکنون جلسات زیادی با حضور نمایندگان مالکان در دفتر فرماندار و معاونت بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی استان در این‌خصوص برگزار شده است.

وی ادامه داد: دولت حاضر است این کارخانه تاریخی را خریداری کند، اما قبل از آن لازم است موانع حقوقی آن مانند اخذ رضایت از شاکیان برطرف شود.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرضا با بیان اینکه این کارخانه بر روی ۳۰ پلاک ثبتی واقع شده است، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۸ گروه از شاکیان به دلایل مختلف به عنوان خواهان درخصوص املاک این کارخانه اقدام به طرح دعوی در محاکم قضایی کرده‌اند که این مسئله، فرایند انتقال سند مالکیت این کارخانه از سوی مالکان را با مانع مواجه کرده است.

سبزواری با اشاره به طرح بازآفرینی بازار تاریخی شهرضا خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از ۲۰ جلسه اداری و بازدید در این زمینه انجام شده است.

وی اظهار کرد: اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان برای بازآفرینی این بازار تاریخی اختصاص داده شده است و به زودی مناقصه آن برگزار می‌شود.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرضا با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر چگونگی انجام طرح‌های این اداره از سوی برخی مسئولان تأکید کرد: بعد از تصویب هر طرح بلافاصله اقدامات اجرایی درخصوص آن آغاز می‌شود، اما تا پیش از حصول نتیجه قطعی و اتمام بروکراسی اداری نمی‌توان مطلبی را منتشر کرد یا گزارشی ارائه داد.

کد خبر 363125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.