خط فکری مردم مانع از موفقیت دشمن در فتنه ۸۸ شد

تیران-فرماندار تیران‌وکرون گفت: خط فکری و هوشیاری مردم ایران در سال ۸۸ مانع موفقیت دشمنان و باعث خلق "حماسه نهم دی" شد.

مجید حججی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، با اشاره به "حماسه نهم دی" ملت ایران در سال ۸۸ اظهار کرد: نقش مردم در پیشبرد اهداف نظام یکی از مهم‌ترین موضوعات اجتماعی و سیاسی است که این موضوع در کشور ایران در صحنه های مختلف قابل مشاهده است.

وی افزود: خط فکری و هوشیاری مردم ایران در سال ۸۸ مانع از موفقیت فتنه دشمنان و خلق حماسه نهم دی شد و مردم جامعه، نخبگان و افراد تاثیرگذار با شناخت واقعیت ها و توطئه‌های دشمنان مانع از موفقیت برنامه ریزی های افراد منافق شدند.

فرماندار تیران و کرون با اشاره به نقش دموکراسی در پیشرفت جوامع و جلوگیری از موفقیت فتنه ها، تصریح‌ کرد: وقوع فتنه در سایر کشورها به دلیل مشارکت نکردن مردم در مقابله با آن منجر به موفقیت می‌شود و همین مشارکت آگاهانه مردم ایران در صحنه‌های مختلف نظام وجه متمایز کشور ایران با سایر جوامع است.

وی ادامه داد: بصیرت و هوشیاری مردم و دوری از هرگونه هواپرستی و رفتار احساساتی همواره در صحنه‌های مختلف مورد نیاز بوده که همین موضوع منجر به استقامت و ایستادگی در برابر دشمنان و جلوگیری از حرکت فتنه گران شده است.

حججی نقش رهبری در خروج کشور از فتنه و سلامت اجتماعی را نیز مهم عنوان کرد و افزود: رهبری هوشمندانه در راس مدیریت کلان نظام، ولایت پذیری مردم و پیروی از دستورات رهبر معظم انقلاب از عوامل مهم در خنثی شدن فتنه‌ها در ایران است.

وی یادآورشد: مردم در "حماسه نهم دی" با آرمان های نظام و دستورات و توصیه‌های مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند و این روز یک فرصت مهم برای نظام ایجاد کرد.

کد خبر 363007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.