امروز فتنه اقتصادی در حال وقوع است

نطنز- عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم بادرود گفت: نباید از نقش نفوذی‌های داخل کشور غافل شد، افرادی که در حلقه‌های تصمیم گیر و تصمیم ساز نفوذ کرده و برای تضعیف نظام انقلاب تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حسینعلی حاجی دلیگانی در جمع مردم ولایتمدار و انقلابی بادرود در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار کرد: سال ۸۸ یک فتنه سیاسی در کشور اتفاق  افتاد و قریب به هشت ماه فتنه گران در کشور جولان دادند و تقدیر بر این بود که ماهیت این افراد  برای ملت نمایان و آشکار شود.

وی گفت: حضور میلیونی مردم در صحنه نهم دی ماه در نوع خود نمونه و بی نظیر بود و این حضور سبب شکست توطئه دشمنان انقلاب شد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر در سال ۸۸ فتنه سیاسی اتفاق افتاد، امروز فتنه اقتصادی در حال وقوع است، تصریح کرد: آن زمان اتاق‌های فرماندهی فتنه در خارج کشور براندازی نظام را با فتنه سیاسی در داخل کشور دنبال می‌کردند و امروز همان اتاق‌های فکر با ایجاد مشکلات اقتصادی درصدد براندازی نظام برآمده‌اند.

وی افزود: در فتنه ۸۸ افرادی با جهالت به خیابان آمدند و شهر را به آشوب کشیدند و حتی در روز عاشورا  به خیمه اباعبدالله(ع) نیز رحم نکردند، اما وقتی مردم انقلابی و متدین فرمایشات مقام معظم رهبری را شنیده و حق را تشخیص دادند به طرفداری از حق و انقلاب به صحنه آمدند.

حاجی دلیگانی تاکید کرد: مردم وقتی احساس خطر کردند به صحنه آمدند و پای جمهوریت و اسلامیت خود ایستادگی کردند، مردم حماسه‌ای آفریدند که در نوع خود یک انقلاب سومی است.

ویعنوان کرد: مردم ایران در ۹ دی ماه اقدامات خصمانه‌ای را که با فرماندهی خارج از کشور و متاسفانه با مدیریت داخل کشور علیه تمامیت ارضی و ارزش‌های انقلاب سازمان دهی شده بود خنثی کرده و حماسه و انقلاب سومی را آفریدند که در نوع خود از جهت هوشمندی مردم بسیار حائز اهمیت است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأثیر تحریم‌های جدید و فتنه ۸۸ گفت: اتاق فرماندهی که در خارج از کشور برای فتنه سیاسی مشغول بود کارش را ادامه داد و با افزایش چند برابری تحریم‌ها فشار اقتصادی را بر مردم افزایش داد.

وی تصریح کرد: هدف دشمنان این بود که در داخل کشور نیز با استفاده از نفوذ در عناصر تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر اهداف خود را جلو ببرند.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: دشمن درصدد آن است که مدافعان انقلابی را که در ۹ دی نقش داشتند در فتنه اقتصادی مجازات کند تا جایی که انقلاب به دست همین افراد به زمین بخورد، آن‌ها می‌خواهند به حدی قیمت‌ها را افزایش دهند تا افرادی که خود فتنه ۸۸ را خنثی کردند به خیابان بریزند.

وی عنوان کرد: هدف نهایی فتنه، براندازی نظام انقلاب بود که یک بخش از این موضوع بر عهده آمریکایی‌ها و بخشی دیگر بر عهده اروپایی‌ها البته با دو روش متفاوت بود.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: نخستین مقطع و برنامه دشمن روز ۱۵ مرداد سال جاری در مشهد مقدس بود هدف از این توطئه فشار بر  مردم است تا نقشه‌های نظام سلطه را اجرا کنند.

وی اظهار کرد: دومین مقطع برنامه ریزی شده نظام سلطه، اجرای تحریم‌ها در ۱۳ آذرماه بود البته دشمن جنگ روانی خود را علیه ملت از مدت‌ها پیش آغاز کرده بود.

حاجی دلیگانی افزود: در حال حاضر از طریق تبلیغات رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی خود چنین القا می کنند که ۱۳ اردیبهشت بهار داغی برای مردم ایران در پیش رو است اما قطع و یقین بدانند که با حضور ملت انقلابی و همیشه در صحنه بار دیگر شکست خواهند خورد.

وی گفت: نباید از نقش نفوذی های داخل کشور غافل شد، افرادی که در حلقه‌های تصمیم گیر و تصمیم ساز نفوذ کرده و برای تضعیف نظام انقلاب تلاش می کنند.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: افزایش سرسام آور ارز و گرانی کالا و اجناس در چند ماه اخیر از جمله توطئه دشمنان نظام  و بی برنامگی و سوء مدیریت برخی مسئولان کشور است.

کد خبر 362971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.