سال ۲۰۱۹ ، زمان عرضه اسپیکر جدید سامسونگ

شرکت سامسونگ قرار است اسپیکر هوشمند جدید خود که رقیب Amazon Echo محسوب می‌شود، در سال ۲۰۱۹ میلادی روانه بازار کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ممکن است کمی عجیب و باورنکردنی به نظر برسد که شرکت کره‌ای سامسونگ با پیشینه عرضه بهترین‌ها در زمینه ساخت گوشی‌های هوشمند، بتواند در بازار ساخت اسپیکرهای هوشمند موفق بوده و حرفی برای گفتن داشته باشد.

این غول دنیای فناوری که چند ماه پیش از اسپیکر جدید خود با نام "Galaxy Home " رونمایی کرد، هنوز قیمت محصول جدید خود را اعلام نکرده است و به نظر می‌رسد که این اسپیکر رقیب اصلی "Apple HomePod" باشد.

طبق گزارشات SamMobile، از آنجا که سامسونگ در تلاش است تا اسپیکرهای هوشمند خود را با قیمت‌های مقرون به صرفه و ارزان‌ روانه بازار کند، این شرکت در حال کار کردن بر روی نمونه کوچکتر و ارزان‌تر محصول جدید خود است که در سال ۲۰۱۹ میلادی برای علاقه‌مندان عرضه خواهد شد.

اسپیکر کوچکتر با نام "Galaxy Home Mini" رقیب  Galaxy Home و Amazon Echo خواهد بود که بهترین اسپیکرهای دنیای امروز محسوب می‌شوند. در واقع هدف سامسونگ از ساخت Galaxy Home، اسپیکری بود که در مرکز منزل قرار گرفته و از طریق اپلیکیشن Smart Thungs Hub فرمان کاربران را اجرا کند.

این اسپیکر دارای شکل کروی خاصی است که بر روی سه پایه قرار گرفته است و شش اسپیکر برای آن تعبیه شده است که پخش صدا را در همه جهت‌ها بر عهده دارند، به گونه‌ای که افراد در هر جای خانه که حضور داشته باشند تجربه شنیدن صدای فوق‌العاده‌ای را خواهند داشت. همچنین برخورداری از هشت میکروفون قدرتمند، توانایی شنیدن دستورات افراد را از هر نقطه منزل بر عهده خواهد داشت.

گفتنی است اسپیکر Galaxy Home هنوز عرضه نشده است و ممکن است در سال میلادی جدید همزمان با نمونه ارزان‌تر خود روانه بازار شود.

کد خبر 362957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.