بهره‌برداری از ۱۶ میلیارد ریال پروژه در پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: چهارشنبه هفته جاری ۱۶ میلیارد ریال پروژه‌ سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان به بهره برداری می‌رسد.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: یکی از این پروژه‌ها بهره برداری از اتوماسیون بار در پایانه کاوه است که با هدف جلوگیری از قاچاق کالا و قاچاق مواد مخدر، جلوگیری از بارگیری بارهای پرخطر، بیمه نامه اطمینان شهروندان نسبت به جابه‌جایی ایمن بار و نظارت بر حمل بار با اتوبوس‌ها و تجمیع دفاتر خارج از پایانه‌ها ،که باعث نارضایتی شهروندان شده بود، راه‌اندازی شده است.

وی افزود: اتوماسیون بار پایانه کاوه با هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد ریال و در ۴۷۵ مترسوله مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به کلنگ‌زنی و احداث سوله جدید برای توسعه اتوماسیون بار در پایانه کاوه، تصریح کرد: این سوله جدید با هدف طرح توسعه پروژه اتوماسیون بار با هزینه پنج میلیارد ریال احداث خواهد شد.

وی از بهره‌برداری سیستم مکانیزه برق پایانه کاوه خبر داد و گفت: ویژگی پروژه این است که ۴۵۰ کیلو وات برق در حالت اضطراری برای پایانه کاوه تولید و روشنایی پایانه را تأمین می‌کند؛ این پروژه در پایانه مسافربری کاوه با صرف هزینه‌ای بالغ بر شش میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 362910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.