با حضور مردم در ۹ دی ، شرّ فتنه بزرگ  از سر ملت کوتاه شد

نطنز- امام جمعه بادرود گفت: مردم ایران در نهم دی ماه ۸۸ به تکلیف خود عمل کردند و شر یک فتنۀ بزرگ از سر این ملت کوتاه شد

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت الاسلام علیرضا قاسمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته بادرود  با گرامیداشت حماسه ۹ دی ۸۸  اظهارکرد : مردم ایران در نهم دی ماه ۸۸ به تکلیف خود عمل کردند و شر یک فتنه بزرگ از سر این ملت کوتاه شد،  فتنه بزرگی که به بهانه انتخابات کشور به ویژه تهران را دربرگرفته بود، و فضا را به شدت غبارآلود کرده بود و بنای نابودی اساس انقلاب اسلامی و نظام اسلامی را داشت، با وقت‌شناسی مردم و حضور مجاهدانه آنان فروکش کرد.

امام جمعه بادرود گفت : ما یقین داریم که خداوند متعال قلب مردم را متوجه فتنه عظیم دشمن کرد و روح نهضت حسینی در این ملت دمید و ملت را به وسط صحنه آورد.

قاسمی تاکید کرد: ما باید از ۹دی درس بگیریم، وقتی بیگانگان و به ویژه آمریکایی‌ها از یک جریان و کاری حمایت می‌کنند، چنانچه از فتنه ۸۸ و فتنه‌گران حمایت کردند، ما باید حضور خود را مضاعف کنیم و نه تنها صحنه را ترک نکنیم، بلکه به مثابه جهاد فی سبیل الله وارد صحنه جهاد با دشمن شویم.

خطیب جمعه بادرود در ادامه خطبه ضمن تسلیت ارتحال عالم و فقیه مجاهد حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به خدمات این عالم ربانی در زمان انقلاب اسلامی و نقش اثرگذار علمی وی در حوزه‌های علمیه اشاره کرد و فقدان ایشان را ضایعه و خسارتی جبران ناپذیر بیان کرد.

وی همچنین با اشاره به هفتم دی ماه سالروز تأسیس نهضت سوادآموزی به دستور حضرت امام خمینی(ره)، گفت: اهمیت علم و علم آموزی در دین اسلام به قدری مورد توجه و تأکید است که پیامبر اکرم(ص) بهای آزادی اسرای بدر را آموختن خواندن و نوشتن به ۱۰ نفر مسلمان قرار داد.

امام جمعه بادرود افزود: به برکت نهضت سوادآموزی زمینه رهایی از بی سوادی و تحصیل علم و دانش برای همه افراد در سنین مختلف در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم شد.

کد خبر 362853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.