حوزه خبر در اصفهان مظلوم واقع شده‌است

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: اصفهان جزو بهترین‌ها در حوزه خبر است اما این قشر بسیار مظلوم واقع شده‌است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید عبدالوهاب سهل آبادی روز چهارشنبه-۵ دی ماه- در سمینار علمی تخصصی اقتصاد و رسانه، اظهار کرد: وزارت ارشاد اگر انتظار دارد خبرنگار در صحنه‌ها حضور داشته باشد باید برای آنها امکانات فراهم کند.

در ادامه مشاور ارتباطات اتاق اصفهان گفت: مطبوعات حق مردم است و باید آزاد باشند تا مطالبه گری کنند ؛ دولت ها و حکومت ها به اندازه کافی تریبون دارند اما برای حفظ این تریبون به وجود رسانه ها نیاز است، اگر امروزه حکومت را روی ارابه چهارچرخی در حال حرکت فرض کنیم به غیر از سه چرخ آن که سه قوه هستند، بی شک چرخ چهارم رسانه‌ها خواهند بود.

علی راعی با اشاره به تشکیل انجمن صاحبان مطبوعات، گفت: امروزه این چرخ چهارم پنچر است ، اگر جامعه روبه رشد می‌خواهیم باید به گونه ای آزادی برای مطبوعات فراهم کنیم تا بتواند ناظر عملکرد سه قوه و زبان مردم باشد.

 عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی اصفهان نیز با بیان اینکه رسانه‌ها باید به کمک اقتصاد و فعالان اقتصادی بیایند، افزود: اگر در کاوش های خبری بتوانیم رویدادهای استارتاپی را اطلاع‌رسانی کنیم باعث تشویق خواهد شد و به پیشرفت اقتصادی کمک می شود.

قاسمعلی جباری با اشاره به رکود نمایشگاه صنعت اصفهان گفت: چرا فعالان رسانه ای به تشویق صنعت گرها قبل از وقوع این رویدادها اقدام نمی‌کنند تا فعالان اقتصادی که کارهای جدیدی انجام می‌دهند کارهایشان را ارائه دهند .

وی افزود: اقتصاد کشور ما نیاز دارد واقعیت ها بیان شود تا چاره سازی شود اگر بدانیم کجای اقتصاد گیر دارد شاید بتوان چاره اندیشی کرد.

کد خبر 362679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.