گودرزی: میادین بین‌المللی تجربه ما را بیشتر می‌کند

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی بسکتبال جوانان بانوان گفت: اگر در مسابقات بین المللی شرکت نمی کردیم و مقابل کشورهای دیگر قرار نمی گرفتیم پیشرفتی در بسکتبال بانوان شاهد نبودیم و حتما به ضرر بسکتبال ما بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سحر گودرزی از سنین پایین بسکتبال را آغاز کرده و ۶ سال است که در سطوح بالای بسکتبال بانوان فعالیت می‌کند. از زمانی که مینی‌بسکتبال بازی می‌کرده تا کنون در مسابقات رده‌های سنی مینی بسکتبال تا جوانان کشوری شرکت کرده و اکنون عضو تیم جوانان سپاهان و تیم ملی زیر ۱۸ سال ایران است. امسال نخستین حضور ملی‌اش را در رقابت‌های قهرمانی آسیا تجربه کرده است و تصمیم دارد تا قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی بزرگسالان، بسکتبال را ادامه دهد.

سحر گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص تجربه حضورش در رقابت های قهرمانی آسیا اظهار کرد: امسال اولین سالی بود که در مسابقات رده ملی شرکت می‌کردم و از اینکه توانسته بودم در این سن کم به این آرزو برسم خیلی خوشحال بودم چراکه هر بازیکنی در هر رشته‌ای که باشد وقتی پیراهن تیم ملی را بر تن می‌کند برایش افتخار است و من هم همین حس را داشتم.

وی افزود: در مسابقات احساس خوبی داشتم، وقتی تیم‌های دیگر را می‌دیدم که با شیوه و تفکرات دیگری بسکتبال را یاد گرفته بودند و ما می‌توانستیم از آن‌ها بیاموزیم برایم بسیار ارزشمند بود.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی بسکتبال جوانان بانوان تصریح کرد: اینکه مسئله حجاب برطرف شده و ما می‌توانیم در مسابقات برون‌مرزی حضور داشته باشیم واقعا خوشحال‌کننده است، چون اگر در مسابقات بین المللی شرکت نمی کردیم و مقابل کشورهای دیگر قرار نمی گرفتیم پیشرفتی در بسکتبال بانوان شاهد نبودیم و حتما به ضرر بسکتبال ما بود.

گودرزی ادامه داد: می توانیم در سال‌های آیند بهتر باشیم زیرا دور بودن از چنین میادینی باعث کم‌تجربگی ما شده بود، میادین بین المللی تجربه ما را بیشتر می کند و طبیعتا نتایج هم آن طور که باید و شاید به سود ما تغییر خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: با هند، قزاقستان و سنگاپور مسابقه دادیم که تیم‌های خوبی بودند اما فقط تجربه‌ ما یک مقدار کم بود، به عنوان مثال در بازی اول  مقابل هند ابتدا ۱۷ امتیاز عقب افتادیم بعد جبران کردیم و یک جاهایی بازی را به تساوی کشاندیم که نهایتا در دقایق آخر نتیجه را واگذار کردیم. می‌توانستیم مقابل قهرمان سال قبل پیروز شویم ولی در کل تیم‌هایی که در سطح A بازی می‌کردند فوق‌العاده بودند، تکنیک‌های فردی خوبی داشتند و سطح بالا کار می‌کردند اما ما خیلی تجربه نداشتیم ولی از آن‌ها دور نیستیم.

وی اضافه کرد: دوست دارم بهترین پوینت‌گارد ایران شوم و برای رسیدن به این هدف همه تلاشم را به کار می‌گیرم، از زحمات سپیده جعفری نایب‌ رییس بانوان هیئت بسکتبال استان اصفهان و همچنین  سیما مکارمی مربی خوبم قدردانی کنم زیرا به خاطر زحمات این عزیزان به این جایگاه رسیده ام.

کد خبر 362667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.