برگزاری تور های گردشگری در مجموعه تخت فولاد

مدیر مجموعه تخت فولاد از برگزاری تورهای ویژه گردشگری در مجموعه تخت فولاد خبر داد و گفت: هدف از ایجاد تورهای گردشگری ارائه خدمات خاص به علاقه مندان این تورها است .

علی معرک نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از آن جایی که مجموعه تخت فولاد یک گنجینه ارزشمند از آثار شخصیت های ملی و بین المللی به حساب می آید شناسایی این شخصیت ها و معرفی گنجینه های آثار آنها و همچنین آشنایی مخاطبان با ظرفیت های موجود در این مجموعه از مهمترین اهداف و برنامه های مدیریت تخت فولاد است.

وی افزود: در مجموعه تخت فولاد از دوره های مختلف تاریخی گنجینه های ارزشمندی به یادگار باقی مانده است و براستی انسان هایی که در این مجموعه آرمیدهاند سند هویتی ما به حساب می آیند به همین منظور با برگزاری تورهای گردشگری در مجموعه تخت فولاد مخاطبان را به سمت مرگ آگاهی و دوری از مرگ هراسی سوق می دهیم.

مدیر مجموعه تخت فولاد اضافه کرد: در تور گردشگری با توجه به سلیقه مخاطب مسیر های خاصی به گردشگر معرفی می شود و به دنبال آن  شرکت کننده به زیارت آرامگاه های شخصیت های دلخواه خود هدایت می شود.

معرک نژاد با بیان این که از ابتدای امسال تاکنون پانزده هزار نفر در تورهای گردشگری مجموعه تخت فولاد شرکت کرده اند خاطر نشان کرد: این طرح تا پایان سال نیز ادامه دارد و خوشبختانه تاکنون بازخورد های مثبتی را از آن داشته ایم ، متقاضیان می توانند به صورت گروهی و یا انفرادی از طریق اپلیکیشن، تلفنی و یا حضوری در تور گردشگری تخت فولاد ثبت نام نمایند و خدمات این طرح شامل ارائه نقشه های مسیر بازدید و حضور راهنمای تور در حین اجرای تور است که همه این خدمات رایگان است .

وی با اشاره به تور خاص گردشگری در مجموعه تخت فولاد برای آشنایی با شخصیت استاد "جلال الدین همایی" در تاریخ سیزدهم دی ماه تصریح کرد: همزمان با سالروز تولد این استاد تور ویژهای در مجموعه تخت فولاد برگزار خواهد شد به طوری که مبدا تور از مجموعه تخت فولاد است و سپس شرکت کنندگان به محل تولد ایشان در "محله قلعه تبرک" هدایت می شوند و پس از آن، بازدید از مدرسه نیم آورد محل تحصیل استاد همایی جز برنامه است، در پایان نیز برای ادای احترام به این استاد عالی قدر بر سر مزار ایشان خواهند رفت.

کد خبر 362624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.