تصادف زنجیره‌ای بر روی پل‌های دفاع مقدس

تصادف زنجیره‌ای بر روی پل‌های دفاع مقدس بار ترافیکی بزرگراه صفه را بسیار سنگین کرده است، ماشین یدک‌کش نیز برای انتقال خودروهای خسارت دیده در محل مستقر شد تا از بار ترافیک ایجاد شده بکاهد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، ‌سه‌شنبه ساعت ۱۹- در خیابان کمال‌اسماعیل حدفاصل خیابان پاسداران تا میدان انقلاب رفت و آمد خودروها به کُندی انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، از سمت پل‌های غدیر به سمت خیابان آبشار دوم به دلیل انجام عملیات عمرانی مسیرهای عبور و مرور محدود شده است، از این رو انتظار می‌رود رانندگان با رعایت حق تقدم اجازه ایجاد گره‌های کور ترافیکی را ندهند.

از سمت خیابان توحید وقتی وارد بلوار دانشگاه شوید تا میدان آزادی در ترافیک بسیار سنگینی گرفتار خواهید شد، این ترافیک تا زیرگذر شهدای غزه نیز ادامه پیدا کرده است.

زیرگذر میدان امام علی(ع) مسیر حرکت به سمت خیابان‌های عبدالرزاق و هاتف ترافیک سرسام‌آوری دارد، از خیابان کاوه مسیر ورود به بزرگراه شهید چمران ترافیک بسیار سنگینی مشاهده می‌شود، اما بر روی پل چمران ترافیک چندانی ندارد.

تردد خودروها از زیر گذر میدان قدس مسیر ورود به سمت خیابان مدرس با کُندی انجام می‌شود،  خیابان شیخ‌مفید مسیر منتهی به خیابان شیخ‌صدوق با حجم زیادی از تردد خودروها رو به رو شده است.

حجم زیادی از تردد خودروها در میدان بزرگمهر مسیر ورودی خیابان بزرگمهر همچنین زیرگذر این خیابان باعث ترافیک نسبتاٌ سنگین شده است.

شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی به خصوص حوالی پل شهید خوسیانی نیز ترافیک سنگین است، در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید آقابایی ترافیک بسیار سنگینی به وجود آمده است.

کد خبر 362606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.