سپاهان لیست خروجی ندارد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: باشگاه نام هیچ بازیکنی را در لیست خروج قرار نداده است و هر بازیکنی که خواستار جدایی باشد باید از طریق مذاکره با باشگاه روند خروجی خود را طی کند.

رضا فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه تمرینات تیم فوتبال سپاهان از هشتم دی ماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: تیم لیست خروجی ندارد و در مورد جذب بازیکن با هر بازیکنی قرارداد بسته شود به‌صورت رسمی اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مذاکرات با بازیکنان موردنظر در حال انجام است ولی چون زمان نقل و انتقالات در نیمفصل در حال انجام است و بازیکن‌ها اکثراً با تیم‌های خود قرارداد دارند، بنا بر شرایط اخلاقی و قانونی تا قطعی شدن مذاکرات رسمی، اسامی بازیکنان اعلام نمی‌شود.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: جلال‌الدین علی‌محمدی در لیست خروج باشگاه نیست ولی او درخواست جدایی از تیم را داده ضمن اینکه باشگاه نام هیچ بازیکنی را در لیست خروج قرار نداده است و هر بازیکنی که درخواست جدایی داشته باشد باید از طریق مذاکره با باشگاه روند خروجی خود را طی کند.

فتاحی در خصوص چک رضایت‌نامه سعید آقایی، خاطر نشان کرد: این چک مربوط به قبل از آمدن آقایی به سپاهان است؛ او در زمانی که در تیم گسترش فولاد بوده برای پیوستن به تراکتورسازی تبریز و صدور رضایت‌نامه، به باشگاه گسترش فولاد چک داده و وصول این چک ربطی به باشگاه سپاهان ندارد.

وی درخصوص حضور تیم فوتبال سپاهان در اردوی کیش، تصریح کرد: قلعه نویی درخواست اردوی برون استان کرده، ما و مجموعه باشگاه در حال بررسی هستیم تا محل مناسب را برای این اردو انتخاب کنیم. حضور سپاهان در تورنمنت کیش در صورت فراهم بودن شرایط قطعی است و بازیکنانی که به تیم اضافه می‌شوند روز بعد از عقد قرارداد در تمرینات تیم شرکت می‌کنند.

کد خبر 362542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.