بازیکنان با انگیزه بالا تمرینات خود را برگزار می کنند

مریم آزمون گفت: تمرین تیم ملی فوتبال در حالی برگزار می شود که بازیکنان با انگیزه بالا و تلاش تمرینات خود را پیگیری می کنند.

به گزارش ایمنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: امروز دومین روز از تمرین تیم ملی فوتبال دختران برگزار شد. بازیکنان تمرینات تکنیکی و تاکتیکی خود را برگزار کرده و دروازه بانان به طور اختصاصی زیر نظر مدایم زاده و حبیبی تمرینات خود را برگزار کردند.

وی در ادامه بیان کرد: معتقدم حضور بازیکنان در کنار یکدیگر و هماهنگی آنها بسیار مهم است چرا که علاوه بر هماهنگ شدن با یکدیگر، مروری بر تمرینات تکنیکی و تاکتیکی خواهیم داشت.

وی گفت: شرایط سختی در مرحله دوم المپیک داریم و باید از لحاظ روحی و روانی خیلی قوی باشیم برایی حضور در این مرحله، نیاز به همبستگی و یکدلی داریم که خدا را شکر بازیکنان ما به این حس خوب رسیده اند.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: برنامه های تاکتیکی ما در چند مرحله در اردو های مختلف دنبال می کنیم و در واقع باید نظم بیشتری در دفاع و حمله و در فاز انتقال از دفاع به حمله و گلزنی داشته باشیم.

آزمون در ادامه بیان کرد: ما نیاز به بازیهای دوستانه و تمرینات مستمر داریم تا تیم را آماده کنیم بر همین اساس تا فروردین ماه چند مرحله اردو پیش بینی کردیم تا در کنار بازیهای لیگ، تمرینات ملی پوشان نیز برگزار و در نهایت آمادگی لازم را برای مرحله دوم رقابتهای المپیک کسب کنیم.

کد خبر 362383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.