نرم افزار "حاضر باش" رونمایی شد

نرم افزار "حاضر باش" امروز -شنبه یکم دیماه- در ناحیه شش آموزش و پرورش اصفهان رو نمایی شد.

علیرضا اعتباریان، رییس آموزش و پرورش ناحیه شش اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در این خصوص اظهار کرد: این نرم افزار به منظور تعامل بیشتر والدین و معلمان با کادر مدرسه طراحی شده است تا حضور و غیاب دانش آموزان، کنترل نمره ها و وضعیت انضباطی و موارد دیگر  به طور دقیق تری بررسی و به والدین و معلمان اطلاع رسانی شود.

وی با بیان اینکه این نرم افزارهای نمونه های مشابه دیگر نیز داشته است، افزود: نرم افزاری که امروز در ناحیه شش رونمایی شد کامل تر از نمونه های قبلی و دارای ویژگی های منحصر به فرد است. این نرم افزار با همت تیم فناوری هنرستان کار دانش معتمدی تهیه و در مدت یک سال به وسیله یکی از دبیران همین هنرستان طراحی شده است.

اعتباریان با تاکید به اینکه ایجاد تعامل بین والدین، معلمان و کادر مدرسه از کارکردهای اصلی این نرم افزار است، افزود: از طریق این نرم افزار نمره امتحانی دانش آموزان یا بی انضباطی و دیرآمدگی آن‌ها در لحظه به اطلاع والدین می‌رسد.

رییس آموزش و پرورش ناحیه شش اصفهان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مزایای نرم افزار "حاضر باش" این است که تنها روی تلفن همراه دبیران نصب می شود و سرور آن در مدرسه نگهداری می شود بنابراین هیچ اطلاعاتی از  مدرسه خارج نمی شود.

کد خبر 362240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
    1 0
    نرم افزار بسیار خوبیه در عین سادگی بسیار قدرتمنده
  • وحید IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
    1 0
    اپ جالبی به نظر میرسه
  • Mohamad IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
    0 0
    سلام نرم افزار خیلی کار کردن باهاش راحت و نرم افزار خوبی و کاملی هست .
  • منصور IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
    0 0
    سلام .من خیلی تعریف نرم افزار را شنیدم . لطفا راه های ارتباط با تیم حاضر باش را اعلام کنید ممنون.