حس عجیب سارا بهرامی در اینستاگرام

یه حس عجیبی دارم امشب، یه حال عجیبی که مطمئنم فردا، وقتی از خواب بیدار میشم، نمی تونم با این کیفیت درکش کنم. انگار که با این اندازه از لبخند برگردی به عقب تر ها نگاه کنی، به همه روزهایی که با تمام جانت، با تمام عشقت، تلاش کردی تا بگی من می تونم.

سارا بهرامی، بازیگر پر افتخار اصفهانی که برای نقش آفرینی در فیلم دارکوب، سال گذشته، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود نمود، در دوازدهمین جشن منتقدین و نویسندگان سینمای ایران نیز، به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن شناخته شد.

او با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرامش نوشت: یه حس عجیبی دارم امشب، یه حال عجیبی که مطمئنم فردا، وقتی از خواب بیدار میشم، نمی تونم با این کیفیت درکش کنم. انگار که با این اندازه از لبخند برگردی به عقب تر ها نگاه کنی، به همه روزهایی که با تمام جانت، با تمام عشقت، تلاش کردی تا بگی من می تونم.

محمدرضا گلزار، سوپر استار سینمای ایران، که این روزها مسابقه برنده باش را به عنوان مجری، روی آنتن دارد، با پست این تصویر از خودش در صفحه اینستاگرام خود این گونه نوشته است:

دوست داشتن، قانون خاصی نمیخواهد، آنچنان پیچیده نیست که نتوانی برای دلت توضیح دهی. همان که یک نفر می آید که دلت را مالامال دوست داشتن می کند، حرف هایش با همه فرق میکند و محبت هایش روحت را گرم میکند و چشم هایش آشناترین واقعه زندگی ات میشود، همان که میتوانی با او سال ها حرف بزنی و کلمه و جمله ها و داستان ها تمام نشوند.

البته آقای سوپراستار در آخر این نوشته تاکید کرده است که این مطلب، مخاطب خاصی ندارد!

رضا صادقی، خواننده مطرح و محبوب پاپ کشورمان، با پست موزیک ویدیوی تازه ترین اثر خود با نام آره یا نه، در صفحه اینستاگرامش، این توضیح را آورده است:

این موسیقی را برای پاسداشت از عاشقانه فرهنگی ساختم که شاید کمرنگ اما هست. باهاش بخونید، برقصید و هر لحظه عاشق باشید. نذارید چیزی حالتون رو خراب کنه . . .

نگار جواهریان که به تازگی بازی در فیلم طلا به کارگردانی پرویز شهبازی را به پایان رسانده و گرگ بازی را نیز هنوز بر روی پرده سینماها دارد، با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرامش نوشت:

همه آن نقش هایی که من بازی کردم، یک بخشی از وجود خودم هم هست. آن جنسی از بازیگری را دوست دارم که در خودت میگردی و پیدایش میکنی. 

هادی کاظمی، بازیگر طنز که بیشتر با آثار مهران مدیری در این عرصه شناخته شد مدتی است به دلیل ازدواجش با سمانه پاکدل ( بازیگر )، نقل فضاهای مجازی است، پوستری از فیلم قانون مورفی به کارگردانی رامبد جوان را که در آن به عنوان بازیگر حضور دارد در صفحه اینستاگرامش پست کرده و اینچنین نوشته است:

اولین پوستر فیلم سینمایی قانون مورفی به کارگردانی رامبد جوان و تهیه کنندگی محمد شایسته رونمایی شد. کمدی قانون مورفی از اوایل دی ماه به سرگروهی سینما استقلال اکرانش را آغاز میکند و پیش بینی میشود از پرفروش ترین فیلم های فصل زمستان باشد. 

کد خبر 362232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.