یکی از دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی اهتمام مبارزه با فساد است

برخوار- امام جمعه دولت‌آباد گفت: یکی از دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی اهتمام مبارزه با فساد است که در طول این مدت هر موقع که فساد از هر کسی سر می‌زده است، نظام جلوی آن ایستاده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار حجت‌الاسلام سیدحسین محمودآبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر دولت آباد اظهار کرد: در این ۴۰ سال گذشته افرادی بوده اند که مسئولیت های کلان داشته اند ولی چون از اهداف اصلی انقلاب منحرف شده و یا فسادی داشته اند با آنها برخورد شده و اینکه فرزند مسئول، برادر مسئول در زندان هستند بخاطر همین مبارزه با فساد است.

وی گفت: در زمینه فساد اقتصادی هم نظام مبارزات زیادی داشته است، درست است که اختلاس می شود ولی اینطور نیست که اگر کسی دچار فساد اقتصادی شد با او برخورد نشود اینکه اخیراً دو مفسد اقتصادی را اعدام کردند بخاطر همین مبارزه با فساد است.

امام جمعه دولت آباد تصریح کرد: در زمینه فساد اداری هم اگر کسی رشوه بگیرد یا پارتی بازی کند در صورتیکه متوجه شوند با آن برخورد می کنند، البته بعضی مشکلات که با آن برخورد نمی شود بخاطر خلأ قانون است، که افراد از این خلأ استفاده می کنند و مشکلاتی را ایجاد می کنند.

وی گفت: در زمان طاغوت اگر فسادی صورت می گرفت هیچ اهتمامی نبود که با آن برخورد شود و بخاطر همین یک عده روز به روز ثروتمندتر و یک عده روز به روز فقیرتر می شدند.

حجت الاسلام محمود آبادی در ادامه با تقدیر از معرفی شهردار دولت آباد  اظهار کرد: اگر بخواهیم شهر پیشرفت و عمران و آبادانی داشته باشد باید همه متحد به مجموعه شهرداری کمک کنیم.

وی افزود: هر کجا وحدت، همدلی، هم افزائی، عدم تخریب، عدم دخالت در مدیریت بوده است، آن شهر پیشرفت داشته و آباد شده است و هر کجا تعامل و همدلی و هم افزائی نبوده، تخریب مدیریت بوده، دخالت در کارهای مدیر بوده، عدم همکاری و همراهی پرسنل بوده آن شهر هم پیشرفت نکرده است. به همین جهت وظیفه است که همه به عمران و آبادانی شهر کمک کنند.

امام جمعه شهر دولت آباد گفت: شهرداری یک نهاد خدمات رسان است که اگر وظیفه اش را خوب انجام دهد، مردم در رفاه و آسایش هستند و اگر به وظیفه خود عمل نکند مردم در سختی و مشکلات خواهند بود.

وی اظهار کرد: اگر کسی مالی را به شهرداری پرداخت می کند فکر نکند که مال از دستش رفته است بلکه ثواب دارد و به این دید نگاه کند که این مال در خدمت به مردم استفاده می شود و شهرداری و مجموعه مدیریت و کارکنان شهرداری هم باید توجه داشته باشند که پول و مالی که از مردم به شهرداری می آید بیت المال است و نباید بگذارند حتی یک ریال آن بیهوده مصرف شود یا مورد سوء استفاده افراد قرار گیرد و اگر مردم بفهمند که مال آنها در راه خدمت به مردم مصرف شده است؛ خوشحال و راضی می شوند و اگر بفهمند که مالشان مورد سوء استفاده قرار گرفته است ناراحت می شوند و اینکه مردم اگر گلایه هایی دارند بخاطر این است که فکر می کنند مالشان درست مصرف نمی شود و مورد سوء استفاده افراد قرار می گیرد.

کد خبر 362147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.