مکان اداره ثبت شرکت‌های اصفهان مناسب نیست

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان گفت: اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری استان اصفهان در مکان نامناسبی قرار دارد و از لحاظ مکانی با مشکلات زیادی مواجه هستیم. خواسته همه فعالان اقتصادی استان جابجایی این اداره به مکانی دیگر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالوهاب سهل آبادی، شامگاه چهارشنبه ۲۸ آذر ماه در نشست آشنایی با فرایند ثبت و تغییرات در شرکت ها و تشکل های اقتصادی در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان، اظهار کرد: گلایه ها در مورد مکان نامناسب اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری اصفهان بسیار است.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به تعدد واحدهای صنفی در اصفهان، خاطر نشان کرد: ۴۰ درصد از واحد های صنفی اصفهان، صنفی- صنعتی است و ارتباط و تعاملات مناسبی میان اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان و مسئولان حوزه های مختلف در این استان وجود دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۷۰ شهرک صنعتی، ۱۰۰ هزار واحد صنفی و ۱۰۰ اتحادیه در اصفهان فعالیت می کنند و اصفهان بعد از تهران دارای بیشترین تعداد اتحادیه‌ها در کشور است.

سهل آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قابلیت هایی که فرش ایران و اصفهان برای رشد دارد، اظهار کرد: باید اقدامات مناسبی در حوزه صنعت فرش کشور صورت بگیرد و تشکل های مختلف با فعالیت در این زمینه می توانند محیط تجاری و صنعتی بهتری را ایجاد کنند.

اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری استیجاری است

معاونت ثبت اسناد و مدارک استان اصفهان نیز در این نشست با اشاره به مکان نامناسب اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری در استان اصفهان گفت: فضای مکانی این حوزه مناسب نبوده و پاسخگوی نیاز کارکنان و مراجعان نیست و استیجاری است؛ البته چندی پیش برنامه ای برای جابجایی این اداره در نظر گرفته شد که مصوبه ای از هیئت وزیران مانع اجرای آن شد.

جواد فخاری اعلام کرد: آمادگی لازم برای آموزش صفر تا صد کاربرد سامانه های الکترونیکی را به دانشگاه و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی داریم.

وی افزود: اداره ثبت اسناد و مدارک استان اصفهان آماده فعالیت در بحث آموزش شهروندان و فعالان اقتصادی شهر است زیرا بسیاری از مشکلات اقتصادی از آموزش ناصحیح و تعاریف غلط از مباحث اقتصادی شکل می گیرد.

کد خبر 362059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.