هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو اصفهان گفت: در دور برگشت لیگ برتر طبیعتا تیم ها شناخت بهتری نسبت به هم دارند و حتی ممکن است بازی‌ها نسبت به دور رفت حساس‌تر شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیگ برتر بسکتبال بانوان روز پنجشنبه -۲۹ آذر ماه- وارد هفته هفتم می‌شود، نامی‌نو اصفهان که مهمان خانه بسکتبال بندرعباس است در دومین بازی خود از دور برگشت به مصاف این تیم می‌رود.

سپیده جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص این دیدار اظهار کرد: در دور رفت این تیم را در اصفهان شکست دادیم، تا این لحظه تنها تیم بدون باخت گروه هستیم و در صدر جدول ایستاده ایم.

وی افزود: کار سختی مقابل خانه بسکتبال بندرعباس داریم، چون آن‌ها امتیاز میزبانی را دارند و البته تلاشمان را می‌کنیم و هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم. با برنامه‌ریزی که داشتیم، همچنین آنالیزی که انجام دادیم سعی داریم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم و به نتیجه‌ای که می‌خواهیم دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو اصفهان خاطر نشان کرد: در این مسابقه مژگان خدادادی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

وی به وضعیت تیمش در دور برگشت رقابت‌ها اشاره و تأکید کرد: در نیم‌فصل تغییراتی نداشتیم و تیم با همان نفرات، کادر و بازیکنان به کارش ادامه می‌دهد.  

جعفری تصریح کرد: در کل تیم‌ها از دور رفت بهتر شده‌اند، بازی‌های قوی‌تری به نمایش می گذارند و خودشان را تقویت کرده‌اند. طبیعتا تیم ها شناخت بهتری نسبت به هم دارند و حتی ممکن است بازی‌ها نسبت به دور رفت حساس‌تر شود.

کد خبر 362024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.