مشکلات سروش صحت در اینستاگرام

«نگوییم ناقص الخلقه، نگوییم معلول،نگوییم ناتوان، بگوییم کودکان توانایی های متفاوت دارند. بیایید با به اشتراک گذاشتن این ویدیو، نگاه درست را ترویج کنیم.»

به گزارش ایمنا، این بخشی از متن پژمان جمشیدی، فوتبالیستی است که در بازیگری هم خوش درخشید و این روزها مشغول نقش آفرینی در نخستین ساخته سینمایی سروش صحت است، او ویدیویی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که در آن بخشی از توانمندی های افراد معلول به تصویر کشیده شده است.

جمشیدی در توضیح این ویدیو آورده است: نگوییم ناقص الخلقه، نگوییم معلول،نگوییم ناتوان، بگوییم کودکان توانایی های متفاوت دارند. بیایید با به اشتراک گذاشتن این ویدیو، نگاه درست را ترویج کنیم. 

اینستا پژمان جمشیدی

بهرام رادان، بازیگر نام آشنای سینمای ایران که به تازگی بازی در فیلم ایده اصلی، به کارگردانی آزیتا موگویی را به پایان رسانده، تصویری از خود در فیلم آشفته گی، آخرین ساخته فریدون جیرانی را در صفحه شخصی اش به اشتراک گذاشته و اینچنین نوشته است:

فیلم آشفته گی، تازه ترین فیلم فریدون خان جیرانی رو دیشب تماشا کردم، در کنار فضای عجیب و بدیع فیلم، شجاعت آقای جیرانی در به تصویر کشیدن لحظات و شخصیت هایی کاملا متفاوت با جریان روزمره سینما، در روزگاری که بیشتر فیلمسازان به خصوص هم نسلان ایشان علاقه به تکرار مکرات دارند، ستودنی است.

گفتنی است اولین نمایش آشفته گی در جشنواره فیلم فجر خواهد بود. 

میلاد کیمرام، بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها با فیلم سینمایی امیر در جشنواره های خارجی خوش می درخشد، همزمان با انتشار قسمت نهم از مجموعه ممنوعه در شبکه نمایش خانگی، تصویری از خودش در این مجموعه را در صفحه اینستاگرامش پست کرده و نوشته است:

هیچکس تا حالا با کوچیک کردن کسی بزرگ نشده. سرت به کار خودت باشه، به کسی چیکار داری؟ اینکه کی الان بزرگه یا کجاست به ما ربطی نداره، اگه میتونی خودت برو بالا، کسی رو کوچیک نکن.

سروش صحت که این روزها اولین فیلم سینمایی خود را در مقام کارگردان با بازی پژمان جمشیدی، علی مصفا، جواد عزتی و هانیه توسلی در شمال کشور جلوی دوربین برده است، اصولا دیر به دیر به صفحه اینستاگرامش سر میزند. اما حالا با پست این عکس، اینگونه نوشته است:

دلم میخواهد اینستاگرامم را فعالتر کنم، ولی دو مشکل اساسی دارم.اول اینکه نمیدانم چه عکسی را به عنوان پست بگذارم و دوم اینکه نمیدانم زیر عکس چه بنویسم! 

رسول صدرعاملی، کارگردان شناخته شده سینما که داوری تازه ترین جشنواره قصه گویی را به همراه چند هنرمند دیگر بر عهده دارد، با پست ویدیویی از مراحل این داوری در صفحه اینستاگرامش درباره مسوولیت های مهم کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان نوشته است:

جایتان خالی که چه قصه های خوبی دیدیم و شنیدیم در جشنواره بین المللی قصه گویی که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار میکند. ٢٦ تا ٢٩ آذرماه، هرکس در هر موقعیت و سن و سالی، فرصت داشت تا در پنجاه ثانیه، قصه ای را جلوی دوربین همراهش تعریف کند و صدها نفر از همه جای کشور با گویش ها و لهجه های متنوعشان، قصه فرستاده بودند. جوری که هر چه میدیدی و میشنیدی، دلت میخواست باز ادامه دهی. چه حال خوبی دارد وقتی میبینی کانون دارد به روزهای خوب و تاثیرگذارش برمیگردد و هدفمند، ماموریت هایش را پی میگیرد.☝

کد خبر 362000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.