اشتباهات فردی فرصت امتیازگیری را از تیم ما گرفت

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: بازیکنان ما در بازی‌های قبل فرصت‌های زیادی را از دست دادند، امیدوارم در نیم فصل دوم آن اشتباهات تکرار نشود و قدر فرصت‌های به دست آمده را بدانند زیرا این توانایی را دارند که شرایط خوبی داشته باشند.

اعظم قینانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای نیم فصل تقریبا پنج هفته لیگ تعطیل بود، سعی کردیم از این فرصت استفاده کنیم تا با برنامه‌ریزی در ادامه فصل آماده‌تر باشیم و خودمان را آماده یک حضور خوب در دور برگشت کنیم.

وی افزود: در این مدت تمرینات بدنسازی را انجام دادیم، بازیکنان در بازی های تدارکاتی نیم فصل عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند و روز به روز بهتر شدند.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان تصریح کرد: هانیه لک و مرضیه افشاری را به دلیل همراهی تیم ملی در مسابقات آسیایی در اختیار نداشتیم ولی بقیه بازیکنان در تمرینات حاضر بودند و سعی کردیم بهترین شرایط را چه به لحاظ روحی روانی و چه تمرینی برای تیم فراهم کنیم.

قینانی ادامه داد: به هر حال تیم‌های دیگر از تجربه بالاتری برخوردارند، اگر ما به مشکل برمی‌خوریم به خاطر کم‌تجربگی بازیکنانمان است ولی تیم شاکله خوبی دارد. ضمن اینکه اشتباهات فردی مسئله‌ای بود که در نیم فصل نخست با آن مواجه بودیم و باعث شد امتیازات زیادی را در بازی‌ها از دست بدهیم.

وی خاطر نشان کرد: در شروع لیگ قبل از اینکه بخواهیم بازیکنی جذب کنیم، بهترین‌ بازیکنان جذب تیم‌های مختلف لیگ برتری شدند و یا به عضویت تیم‌های دسته یک درآمدند؛ بنابراین در نیم‌فصل هم تغییری نداشتیم و با همان بازیکنان کارمان را ادامه می‌دهیم.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان تأکید کرد: در هفته نخست دور برگشت میزبان تیم رده‌دومی لارستان خواهیم بود، آن ها تیم باتجربه‌ای هستند که سابقه حضور در رقابت‌های آسیایی را دارند و در مسابقات بزرگ شرکت کرده اند. طبیعی است که قوی و قدرتمند ظاهر می‌شوند ولی امیدواریم بچه‌های ما در این بازی شرایط خوبی را داشته باشند.

قینانی اضافه کرد: معمولا در بازی‌های برگشت و زمانی که میزبان بودیم نتایج بهتری را گرفتیم، شرایط میزبانی از نظر روحی روانی تاثیر مثبتی روی بازیکنان دارد و امیدوارم بازیکنانم دوباره فرصت‌سوزی نکنند چون متاسفانه در بازی‌های قبل با این مسئله روبرو بودیم و فرصت‌های خوب زیادی را از دست دادند.

کد خبر 361975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.