اجرای یک هزار برنامه فرهنگی در هفته مبارزه با مواد مخدر

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: در هفته مبارزه با موادمخدر حدود یک هزار برنامه و رخداد مختلف در شهر اصفهان طراحی شد که این برنامه‌ها به صورت قوی و مؤثر به اجرا رسید.

مرتضی رشیدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان پنج کمیته دارد که یکی از کمیته‌های آن کمیته فرهنگی و پیشگیری است و شهرداری اصفهان در این کمیته عضویت دارد و باید برنامه‌های مختلفی را بر اساس مصوباتی که در این کمیته و همین طور اسناد بالادستی و اهداف شهرداری اصفهان تعیین شده، در حوزه پیشگیری از ابتلاء به مواد مخدر یا مصرف آن در دستور کار خود قرار دهد.

وی افزود: از این رو معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان در دو بخش برنامه‌هایی را در طول سال طراحی کرده که یک بخش در حوزه برنامه‌های مقطعی و مناسبتی است که عمدتاً با موضوع هفته مبارزه با موادمخدر در تیرماه طراحی و برنامه‌ریزی شده است، بخش دوم برنامه‌هایی است که به صورت مستمر در طول سال برنامه‌ریزی می‌شود.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان با بیان اینکه وظیفه شهرداری در حوزه پیشگیری عمدتاً طراحی برنامه‌هایی برای افزایش شور و نشاط اجتماعی است، افزود: در برنامه‌های مقطعی طی هفته مبارزه با موادمخدر حدود یک هزار برنامه و رخداد مختلف در شهر اصفهان طراحی شد که این برنامه‌ ها به صورت قوی و مؤثر به اجرا رسید.

رشیدی تصریح کرد: به مناسبت نکوداشت روز اصفهان برنامه‌های متنوعی در شهر برگزار شده و به مناسبت ایام الله دهه فجر نیز برنامه‌هایی در دست اقدام است که این برنامه‌ها در نهایت به افزایش شور و نشاط اجتماعی کمک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به موفقیت‌های شهرداری اصفهان در قالب برنامه‌های متعدد، ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور تقدیرنامه‌ای برای شهردار اصفهان و مدیران اجتماعی شهرداری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری صادر کرده است؛ استاندار اصفهان نیز تقدیرنامه‌ای برای شهردار اصفهان و مدیران اجتماعی در نظر گرفته که این دو تقدیرنامه در یک جلسه مشترک از سوی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان تقدیم می‌شود.

کد خبر 361966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.