ناکامی سارقین در ربودن موتورسنگین/ خواستار جلسه با نیروی انتظامی برای حل مشکلات هستیم

رییس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی شهرستان اصفهان گفت: سارقین موتور سنگین که قصد ربودن موتور یکی از اعضای هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی استان را داشتند پس از مجروح کردن راکب موتور از محل حادثه متواری شدند.

امیر اسماعیلی، در گفت‌وگو با ایمنا در خصوص درگیری سارقین با موتورسوار عضو هیئت موتورسواری و اتومیبل‌رانی شهرستان اصفهان اظهار کرد: روز جمعه -23 آذر ماه- در انتهای بلوار ورزشگاه نقش جهان یکی از موتورسوارهای هیئت در هنگام دور زدن با موتور سنگین بوده که ناگهان یک خودرو پژوی پارس راه او را می بندد و سرنشینان خودرو سعی می کنند موتور را به زور از این موتورسوار بگیرند.

وی افزود: درگیری بین موتور سوار و سارقین باعث می شود تا سارقین چهار ضربه چاقو به موتورسوار بزنند، در همین لحظه اعضای هیئت تیراندازی متوجه این موضوع شوند و حضور آن ها و دیگر موتورسواران باعث می شود سارقین متواری شوند.

رییس هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: موتور سوار مضروب در بیمارستان بستری شده و اقدامات پزشکی برای مداوای او در حال انجام است.

اسماعیلی تاکید کرد: در بخش ساماندهی فعالیت موتورهای سنگین به کمک مسئولین شهر و استان احتیاج داریم و شاهد بوده ایم که مردم از تردد موتورهای سنگین در شهر شاکی بودند. اگر نیروی انتظامی بستری را برای ما آماده می کرد تا بتوانیم فعالیت این موتور سواران را در یک پیست استاندارد ساماندهی کنیم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود.

وی ادامه داد: گله مند هستیم که مسئولین انتظامی استان برای استفاده از تفنگ شکاری بعلاوه فشنگ مجوز صادر می کنند، اما آیا خطر آن اسحله شکاری بیشتر است یا یک موتور؟ هیئت ما حدود 30 موتورسوار در بخش موتورهای سنگین دارد که موتورهای آن ها قاچاق نیست و کاملا مدارک قانونی دارند. این موتور سواران را می توان در تعطیلات آخر هفته با اسکورت و سرعت مطمئن به سمت یکی از شهرستان های اطراف برد و در محلی مناسب اجازه داد تا فعالیت کنند.

رییس هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی استان تصریح کرد: اگر مسولین کمک می کردند تا این بستر فراهم شود خیلی از آسیب هایی که در جامعه بود کم می شد، چندین بار به نیروی انتظامی نامه زدیم و خواستار برگزاری جلسه شده ایم؛ حتی راهکارهای مثبتی هم برای این کار داریم

اسماعیلی اضافه کرد: از نکات دیگری که در خیلی از مواقع باعث حادثه شده باید به منطقه هفت شویه اشاره کرد که در منطقه شرق اصفهان و روبه‌روی باغ رضوان قرار دارد. موتورسواران در این جاده به انجام حرکات نمایشی می پردازند که هفته ای یک تصادف را داشته اند و بعضا باعث فوت یا جراحت شدید شده است.

وی اظهار کرد: هیچ اقدامی برای جلوگیری از این فعالیت ها نمی شود، با ما هم که می‌خواهیم با راهکارهای قانونی موتورسواران فعالیت کنند همکاری نمی شود و در این شرایط موتورسواران معترض می شوند که چرا هیئت هیچ اقدامی برای فعالیت های ما نمی کند.

رییس هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی شهرستان اصفهان تاکید کرد: نمی دانم چرا مسئولین نمی خواهند به سمت و سویی بیایند  که به ماکمک کنند. مسابقات موتورسنگین از سوی فدراسیون به صورت رالی و میدانی در تمام استان ها به صورت مسابقات درون استانی برگزار می شود، اصفهان زمانی برای کل کشور الگو بوده اما نمی دانم چرا در حال حاضر دیگر حرفی برای گفتن نداریم؟

کد خبر 361881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.