ایمن‌سازی جاده‌های تیران‌ ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

تیران-فرماندار تیران‌ و کرون گفت: برای ایمن‌سازی و اقدامات اصلاحی جاده‌های این شهرستان ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.

مجید حججی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، با اشاره به شناسایی ۱۰ نقطه پرحادثه در جاده‌های این شهرستان اظهار کرد: تعیین این نقاط بر اساس نظر کارشناسان پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل بوده است زیرا بیشترین تصادفات در این مناطق رخ داده است.

وی افزود: ایمن سازی و انجام فعالیت‌های اصلاحی جاده‌های این شهرستان نیازمند ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار است که با توجه به محدودیت اعتبارات شهرستانی نیاز به تخصیص بودجه ملی و همچنین مشارکت مسئولان محلی با استفاده از پتانسیل‌های موجود است.

فرماندار تیران‌ و کرون با بیان اینکه آسفالت نامطلوب، پیچ‌های خطرناک، عرض کم جاده‌ها و شانه‌های خاکی غیر استاندارد از جمله مشکلات حوزه راهداری این شهرستان است، گفت: استفاده از توان شوراهای اسلامی، دهیاری‌ها و مشارکت مردمی و امکانات محلی، اصلاح‌های هندسی و رفع برخی چالش‌های راهداری برای پیشگیری از تصادفات و افزایش ایمنی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه ۱۱ درصد از ترددهای جاده‌های استان اصفهان در این منطقه انجام می شود، تصریح‌ کرد: تعداد زیادی از مسافران نوروزی از این جاده‌ها عبور می کنند که در این راستا ارتقای خدمات و امکانات برای ایمنی راه‌ها لازم است و برای تحقق این امر مهم باید نگاه جدی داشته باشیم.

حججی افزایش نیروهای راهداری و امکانات این حوزه را بااهمیت عنوان کرد و گفت: اداره راهداری و حمل و نقل این شهرستان باید خدمات گسترده و بیشتری را در حوزه نگهداری و ایمن سازی انجام دهند تا اینکه شاهد کاهش تصادفات و افزایش ایمنی راه ها باشیم.

وی با اشاره به اصلاح جاده تیران به سامان اضافه کرد: در این جاده آزادسازی انجام شده است و زیرسازی در حال تکمیل است که عملیات آسفالت‌ریزی نیز بر اساس پیش بینی ها امسال انجام خواهد شد.

کد خبر 361695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.