طبیعت روستای دره کاشان پاکسازی شد

کاشان - یکصد و نوزدهمین کوهگشت خانوادگی با پیام"ورزش، نشاط، خانواده"و با حضور بیش از یک هزار نفر از خانواده‌ها به مقصد روستای دره کاشان برگزار شد.

مرتضی والی زاده، مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان اظهار کرد: در راستای فرهنگ سازی و بهبود سلامت فردی و اجتماعی شهروندان با تاکید بر ترویج ورزش همگانی و بهداشت روانی، یکصد و نوزدهمین کوهگشت خانوادگی به مقصد روستای دره از توابع کاشان برنامه ریزی و برگزار شد.

وی با تاکید بر افزایش برنامه های متناسب با نیازهای تفریحی شهروندان با رویکرد تحکیم بنیان خانواده، گفت: با هدف بهبود و ارتقا فرهنگ تفریح و فراغت و به منظور ارائه الگوهای سالم و افزایش نشاط در شهروندان، در این اردوی فرهنگی ورزشی، خانواده ها در روستای دره با طبیعتی ناب حاضر و اقدام به پاک سازی کوه کردند.

وی تصریح کرد: به منظور ترویج فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث، استفاده از مشارکت مردم در پیشگیری و کنترل حوادث و سوانح آتش سوزی با مشارکت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، شرکت کنندگان در کوهگشت با هدف نهادینه کردن فرهنگ ایمنی در جامعه به ویژه در خانواده ها، آموزش های لازم در این زمینه را کسب کردند.

به گزارش ایمنا، یکصد و نوزدهمین کوهگشت خانوادگی روز جمعه همراه با برنامه پاکسازی طبیعت، دوره آموزش مقدماتی ایمنی عمومی و آتش نشانی، کاشت بذر بادام کوهی توسط جمعیت کویر سبز در محل روستای دره آغاز شد.

کد خبر 361434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.