۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲
این لپ تاپ حرف اول را می‌زند

لپ تاپ MateBook X Pro دارای طراحی زیبا و فوق‌العاده و البته از ویژگی‌های سخت افزاری منحصر به فردی برخوردار است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در سال ۲۰۱۸ میلادی گجت‌های بسیاری پیش روی علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی قرار گرفت که هر کدام از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار بودند. تکنولوژی‌های معرفی شده هریک به موضوع خاصی شامل بهترین گوشی‌های هوشمند، بهترین تبلت‌ها، بهترین لپ تاپها، بهترین تلویزیون‌ها، بهترین گجت‌های تناسب اندام و ... اختصاص داشت. با نزدیک شدن به پایان سال  میلادی به معرفی بهترین لپ تاپ سال ۲۰۱۸ از نگاه کارشناسان دنیای فناوری می‌پردازیم:

هواوی "MateBook X Pro" که لقب بهترین لپ تاپ جهان را در سال ۲۰۱۸ را از آن خود کرده است مجهز به پردازنده نسل هشتم Intel Core i۵ – i۷ بوده و از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است. گرافیک این لپ تاپ نیز از نوع اینتل UHD Graphics ۶۲۰ بوده و دارای حافظه رم هشت تا ۱۶ گیگابایت، نمایشگر ۱۳.۹ اینچی ۳K و قابلیت ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایت SSD است.

جالب است بدانید که تا قبل از این، لقب بهترین لپ تاپ به " Dell XPS ۱۳" اختصاص داشت که هنوز هم این محصول در لیست بهترین‌ها قرار داشته و اکنون در مقام دوم قرار دارد. از آنجا که شرکت هواوی مدت زمان زیادی به ساخت لپ تاپ نپرداخته بود و سازندگان زیادی از او پیشی گرفته بودند، با ارائه MateBook X Pro سر و صدای زیادی به راه انداخت.

پورت‌های این لپ تاپ شامل یک پورت USB Type-C، پورت تاندربولت ۳، پورت USB ۳.۰ نسل یک، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بوده و از اتصالات بی سیم آن می‌توان وای‌فای اینتل AC ۸۲۷۵ با استاندارد ac۸۰۲.۱۱ اشاره کرد.

بهترین لپ تاپ سال ۲۰۱۸ در رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای و با وزن حدود ۱.۳۳ کیلوگرم موجود است. این محصول دارای یک قیمت بسیار رقابتی است و به علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی امکان می‌دهد محصولی را با ویژگی‌، طراحی و عملکرد خوب و با پرداخت هزینه کمتر خریداری کنند.

MateBook X Pro دارای بدنه فلزی یکپارچه‌ با لبه‌های تراش‌خورده، ضخامت فوق‌العاده‌ ۱۴.۶ میلی‌متر و کیفیت ساخت بسیار بالا است. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این لپ تاپ، عملکرد بسیار سریع آن است، به گونه‌ای که در حالت "sleep" می‌توان با لمس حسگر وارد سیستم شد و زمانی که لپ تاپ خاموش است با فشار دادن کلید "power"، همزمان اثر انگشت کاربر نیز شناسایی می‌شود  بدین ترتیب کاربران می‌توانند به‌صورت مستقیم وارد محیط کاربری ویندوز شوند.

کد خبر 360905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.