مجوزی برای ورود خودروهای شاسی بلند تکی به کویر صادر نمی‌کنیم

رییس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان اصفهان با بیان اینکه این هیئت هیچ مجوزی برای ورود خودروهای شاسی بلند به کویر صادر نکرده است، گفت: هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی تنها به منظور برگزاری مسابقات به خودروهای شاسی بلند مجوز می‌دهد و هیچگونه مجوز دیگری در این زمینه برای این خودروها صادر نشده است.

امیر اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص برگزاری مسابقات درگ شهرستان اصفهان اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۸۰ شرکت کننده و با نظارت هیئت استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه پیست استاندارد برای برگزاری مسابقات درگ در اصفهان وجود ندارد، افزود: در این دوره مسابقات از باندهای فرودگاه که محل دپوی هواپیماهای بلااستفاده است، استفاده کردیم؛ ما همواره برای برگزاری مسابقات مجبور به رایزنی با جهاد کشاورزی و امانت گرفتن زمین‌ها برای برگزاری مسابقات هستیم.

رییس هیئت موتورسواری  و اتومبیلرانی شهرستان اصفهان در خصوص عدم برگزاری مسابقات درگ بانوان نیز گفت: شرکت کننده در بخش بانوان هم داریم ولی متأسفانه روز جمعه تعداد شرکت کننده به حد نصاب نرسید و کلاسش تشکیل نشد.

وی در خصوص برنامه‌های سه ماهه پایانی سال هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان اصفهان نیز گفت: برگزاری مسابقات رالی خانوادگی همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری نمایشگاه خودروهای کلاسیک و مدرن، برگزاری مسابقه درگ خودروهای مدرن و برگزاری همایش از مهم‌ترین برنامه‌های این هیئت است.

بستر مسابقات موتورسواری ۲۵۰ سی‌سی در اصفهان وجود ندارد

اسماعیلی در خصوص کمبودهای هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان اصفهان اظهار کرد:  این هیئت بستری ندارد که بتوانیم علاقه‌مندان به موتورهای بالای ۲۵۰ سی سی را در آن به بازی بگیریم؛ تامین این نیاز مستلزم همکاری مسئولان انتظامی استان است که مانند سنوات گذشته کمک کنند و موتورها را سازمان‌دهی کنیم و بتوانیم مسابقات استانی و برون شهری را برای آنها برگزار کنیم.

وی با  بیان اینکه رانندگان این نوع موتورسیکلت‌ها باید تخلیه هیجانی شوند، ادامه داد: متولی امر در بحث موتورسواری ما هستیم اگر به ما کمک نکنند نمی توانیم کاری انجام بدهیم. موتورسواری ورزشی است که با شهر و مردم درگیر است اگر مسئولان نیروی انتظامی و پلیس راهور به ما کمک کنند می‌توانیم موتورها را از سطح خیابان‌ها به پیست و مکان هایی که مشخص می کنیم راهنمایی تا خودشان را تخلیه کنند.

رییس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان اصفهان همچنین با بیان اینکه این هیئت هیچ مجوزی برای ورود خودروهای شاسی بلند به کویر صادر نکرده است، تصریح کرد: باید توجه داشت که هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی تنها به منظور برگزاری مسابقات به خودروهای شاسی بلند مجوز می‌دهد و هیچ گونه مجوز دیگری در این زمینه برای این خودروها صادر نشده است.

وی در خصوص منابع درآمد هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان اصفهان نیز اظهار کرد: توافقنامه مالی هر سال بین هیئت‌ها و اداره کل ورزش و جوانان انجام می شود باید توجه داشت که هیئت موتورسواری یک هیئت پرهزینه است لاستیک ماشین؛ موتورش و غیره هزینه‌های سنگین لازم دارد.

اسماعیلی گفت: برگزاری مسابقات روز جمعه ۱۱ میلیون تومان هزینه داشت که ۱.۵ میلیون تومان آن را از جیب هزینه کردیم تا بتوانیم چنین مسابقه ای را به نحو احسن برگزار کنیم.

وی در خصوص جذب اسپانسر نیز گفت: وضعیت اقتصادی کشور  به سمتی است که اسپانسر هزینه نمی‌کند و این در حالی است که هزینه‌ها چند برابر و منابع درآمدی ما محدود شده است.

رییس هیئت موتورسواری و اتومببیلرانی شهرستان اصفهان با بیان اینکه مسابقه درگ اخیراً از سوی فدراسیون تقویت می‌شود، ادامه داد: استقبال از این مسابقات خوب است اما متأسفانه در بحث اسپانسری مسابقه ضعیف است و در شرایط فعلی اقتصادی کشور نمی توانیم کسی را مجبور کنیم که اسپانسر شود.

کد خبر 360868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.