۴۵۰ خودروی فاقد معاینه فنی و دودزا به تعمیرگاه راهنمایی شد

رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: طی سه روز اخیر به دنبال تشدید برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی خودرو و دودزا ۴۵۰ خودرو با دریافت پلاک تعمیری به تعمیرگاه راهنمایی شدند.

سرهنگ رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص برنامه‌های پلیس راهور در شرایط  افزایش غلظت آلاینده‌های شهر اصفهان اظهار کرد: پلیس راهور حدود یک ماه است که با بسیج همه نیروهای خود در راستای مدیریت تردد خودروها در سطح شهر به صورت ویژه فعالیت دارد.

وی ادامه داد: طی سه روز اخیر نیز تشدید برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی خودرو را در دستور کار قرار داده‌ایم و بر این اساس با ۴۵۰ خودروی دودزا و فاقد برگه معاینه فنی خودرو برخورد و با ارایه پلاک تعمیری خودروها را به تعمیرگاه راهنمایی کرده‌ایم.

رییس پلیس راهور استان اصفهان با  بیان اینکه دوربین‌های فعال در سطح شهر نیز نسبت به اعلام تردد خودروهای فاقد معاینه فنی خورو جرایمی را ثبت می‌کنند، ادامه داد: هر خودروی فاقد معاینه فنی خودرو پس از تردد در محدوده زوج و فرد ۵۰ هزار تومان در طول روز جریمه می‌شود و با تکرار این رفتار در روزهای آینده نیز جریمه محاسبه خواهد شد.

وی ادامه داد: تردد خودروهای سنگین و نیمه سنگین را در سطح شهر در طول روز محدود کرده‌ایم.

سرهنگ رضایی در خصوص توسعه محدوده زوج وفرد در شهر اصفهان نیز گفت: برای این امر مصوبات مورد نیاز را از شورای عالی ترافیک دریافت کرده‌ایم و با توجه به زیرساخت‌های موجود در سال جاری امکان اجرای این طرح وجود ندارد.

کد خبر 360306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.