درخواست ملی پوشان اصفهانی از استاندار

ملی‌پوش اصفهانی تیم دومیدانی جانبازان و معلولان گفت: درخواست ما ورزشکاران از استاندار این است که دو نفر از اعضا پارالمپیکی و المپیکی در کارگروه و شورای ورزش استان عضو شوند یا به نحوی به عنوان مشاور از آن‌ها استفاده شود.

علیرضا مختاری که در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون موفق به کسب دو نشان طلا شد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز -یکشنبه ۱۱ آذر ماه- به همراه دیگر قهرمانان و مدال آوران اصفهان در بازی های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا برای عرض تبریک به دفتر استاندار رفتیم تا ضمن خیر مقدم مشکلات خود را به سمع و نظر وی برسانیم و ایشان را در جریان قول هایی که استاندار قبلی در رابطه با رفع مشکلات ما و قول‌هایی که بعد از بازی‌هایی آسیایی ۲۰۱۴ اینچون به ما داده شده است قرار دهیم.

وی افزود: اهمیت ندادن به ورزشکاران یکی از مشکلات ورزش ایران است، به نظر من دید مسئولان ورزشی استان بیشتر به ورزش همگانی است در صورتی که ما ورزشکاران افتخارات بزرگی در سطح دنیا برای ایران به ارمغان آورده‌ایم.  دلم می‌خواهد برای بازی‌های جهانی سال آینده و کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از ما ورزشکاران آن گونه که شایسته است حمایت شود تا بتوانیم به راهمان ادامه دهیم و باز هم کسب افتخار کنیم.

ملی‌پوش اصفهانی تیم دومیدانی جانبازان و معلولان خاطر نشان کرد: درخواست ما ورزشکاران از استاندار این است که دونفر از اعضا پارالمپیکی و المپیکی در کارگروه و شورای ورزش استان عضو شوند یا به نحوی به عنوان مشاور از دوستان استفاده شود؛ امیدواریم بدین صورت از ورزشکاران حمایت بهتری صورت گیرد. متاسفانه این چند سال اینگونه نبوده و استاندار قبلی را که برخی از دوستان یک مدیر ورزشی می دانستند فقط یک یا دو بار موفق شدم ببینم.

مختاری ادامه داد: چندبار خارج از استانداری از ایشان خواهش کردم جلسه ای با قهرمانان استان بگذارند که متاسفانه این جلسه برگزار نشد، اما در حالی که من و چند نفر از قهرمانان و مدال آوران ورزش استان امروز بدون برنامه و هماهنگی قبلی خواستار دیدار با استاندار جدید شدیم خوشبختانه ما را به حضور پذیرفتند که جای تشکر دارد.

وی تاکید کرد: بعد از بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون تمرکز مدیران ورزش استان به سمت ورزشگاه نقش جهان رفت، مدیران می‌گوید نگاه ما به ورزش همگانی است و زیرساخت ها را فراهم کردیم تا تعداد ورزشکاران اصفهانی از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ دو برابر شود. مسئولان ذی ربط آن طور که باید به قهرمان و قهرمانی اهمیت نمی دهند و فقط روی ورزش همگانی تمرکر دارند. ما ورزشکاران چیز خاصی جز حمایت نمی خواهیم و دفاع استاندار از ما ورزشکاران برای دریافت حقوق مادی و معنویمان خواسته تمامی ورزشکاران است.

کد خبر 360220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.