۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
"شب خاطره" رونمایی شد

قطعه "شب خاطره" شامل چهار قطعه از قطعات قدیمی جبهه و جنگ که تداعی خاطرات است رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته _شنبه دهم آذرماه_ در حاشیه مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت از قطعه موسیقی "شب خاطره" رونمایی شد. سعید شمس آهنگساز و مدیر مجموعه هنری مولا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: قطعه‌ای که رونمایی شد با عنوان "شب خاطره‌ها "بود که قبل از اینکه این قطعه رونمایی شود، ما یک اتاق فکری در حوزه هنری با حضور اقای دکتر شیخی و دکتر احمدی فر و دیگر دوستان تشکیل دادیم تا پیرامون یک قطعه آواز برای جشنواره مقاومت تصمیم گیری شود در این جلسه مبنا این شد که این قطعه آوازی باید نو باشد و در عین حال خاطر کارهای قبلی هم تداعی گردد.

وی ادامه داد: ساخت این قطعه حدود دو ماه زمان برد و شاعر این کار علی کریمی و آهنگساز فرهاد کیانی بود و خوانندگان این اثر ایمان خدامی، امین زینلی، ایمان شفیع زادگان، امیر محمد امانی فر، محمد صادق عباسی و محمد صادق باقری بودند.

شمس اضافه کرد: در این کار چهار اثر از قطعات قدیمی جبهه و جنگ که تداعی خاطر همه عزیزان بود اجرا شد. سعی کردیم آهنگ این کار آهنگ نویی باشد و در عین حال موسیقی فاخر ایرانی در آن نهفته باشد.

آهنگساز و مدیر مجموعه هنری مولا افزود: این کار قرار شد در استان‌های دیگر هم اجرا شود و با اسم شب خاطره‌ها رونمایی شود.

وی همچنین اظهار کرد: مقاومت جوانان برومند این سرزمین در دوران دفاع مقدس جلوه‌های بی‌نظیری از ایثار و شهادت را خلق کرد.

شمس با بیان اینکه جنگ فقط مربوط به هشت سال دفاع مقدس نبوده است، گفت: در حال حاضر هم جنگ اقتصادی، سیاسی، اجتماعی داریم و ما برای جوان‌هایی که جنگ را ندیده‌اند باید به نوعی تلاش کنیم تا با نحوه رویارویی با آن آشنا شوند تا در این نوع نبردهای داخلی و خارجی پیروز باشند.

کد خبر 360199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.