برنده بازی امروز "فوتبال" بود

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: امروز بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم و همه از فوتبال لذت بردند و برنده بازی امروز فوتبال بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی پدیده و سپاهان اظهار کرد: فکر می کنم بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم، باختیم اما خوشحالم چون بازی خوبی را انجام دادیم و سپاهان را در اصفهان اسیر تیم خودمان کردیم. معتقدم نوع فوتبال ما چیزی از پیروزی کم نداشت و به نظرم در حد یک تیم قهرمان بودیم اما گاهی اوقات در فوتبال یک تیم همه جوره بهتر است اما نتیجه نمی‌گیرد.

سرمربی پدیده ادامه داد: از هواداران مشهدی تشکر می‌کنم که این مسیر را آمدند و تبریک می‌گویم که شهرشان پتانسیل این فوتبال را دارد. 

وی در خصوص اینکه تیمش صدر جدول را از دست داده اضافه‌کرد: تیم ما برای قهرمانی بسته نشده چون امکانات نداریم، فقط به دنبال نمایش فوتبال زیبا هستیم؛ مدعی نیستیم و از این بابت فشاری روی بازیکنان نیست چرا که همه دنبال پیشرفت هستیم.

گل‌محمدی با اشاره به جو ورزشگاه نقش‌جهان گفت: بسیاری از جذابیت این بازی به دلیل حضور پر تعداد هواداران بود، امیدوارم در همه بازی‌ها این تعداد هوادار حضور داشته‌ باشند ولی معتقدم هر چه تعداد هوادار بیشتر باشد فوتبال بیشتر سود می‌برد.

وی در خصوص نحوه داوری بازی تصریح کرد: داوری بازی من را شگفت زده کرد زیرا واقعا فوق العاده بود و می‌توانم بگویم بخشی از زیبایی بازی امروز برای داوری بود.

سرمربی پدیده مشهد در پایان گفت: صحبت در مورد قهرمانی زود است زیرا هنوز به نیم فصل نرسیده‌ایم اما امیدواریم نیم فصل تقویت شویم و همچنان در بالای جدول باشیم.

کد خبر 360026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.