آیت الله مدرس الگویی برای همیشه مردم و مسئولان است

برخوار- امام جمعه برخوار گفت: یکی از برنامه های بلند مدت دشمن برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران؛ نفوذ در مراکز مهم و سست کردن اهدافی بوده که برای پیشرفت جمهوری اسلامی مهم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار، حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر دولت آباد اظهار کرد: دشمن بعد از انقلاب اسلامی سعی دارد تا به راه و روشی بتواند در بخش های مختلف کشور نفوذ کند تا از این طریق اهداف خود در ایران را به پیش ببرد.

امام جمعه دولت آباد تصریح کرد: در راستای خنثی کردن توطئه های دشمنان امروز باید نقش رسانه ها پر رنگ تر از گذشته باشد چراکه تاثیر این فضا بر مردم بیشتر است.

وی با بیان اینکه امروز باید نسل شیعه در دنیا زیاد شود و این موضوع بارها مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته است، افزود: اگر کشوری بخواهد قدرتمند باشد و بتواند روی پای خود بایستد باید جمعیت متناسب داشته باشد به این معنا که جمعیت پیر نباشد.

حجت الاسلام محمود آبادی عنوان کرد: پیربودن جمعیت باعث کاهش قدرت عمومی کشور می شود پس باید هم به افزایش جمعیت توجه داشته باشیم و نگذاریم روال پیری ادامه یابد

وی ادامه داد: این موضوع نقشه دشمن است همیشه باید به همه ابعاد نفوذ دشمن توجه کرد چراکه آنان در برنامه های بلند مدت خود؛ قصد کاهش قدرت عمومی کشور را دارند.

وی با گرامی داشت دهم آذر ماه سالروز شهادت آیت الله مدرس در سال ۱۳۱۲ و نامگذاری این روز به نام روز مجلس گفت: شهید آیت الله مدرس روحانی مبارز، شجاع، متّقی و پرهیزگار و الگویی برای روحانیت و مردم است.

امام جمعه دولت آباد تصریح کرد: نمایندگان مردن باید با شجاعت در مقابل ظلم بایستند و مصلحت کشور و رفع مشکلات مردم تنها دغدغه آنان در مجلس باشد.

وی گفت: از دیر نکاتی که نمایندگان آن را به عنوان یک اصل در انجام امور خود قرار دهند دوری از حاشیه و جناح است چراکه این مهم باعث فساد می شود نمایندگان را از حق و حقیقت دور می کند.

کد خبر 360003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.