باشگاه ذوب آهن خواستار رسیدگی کمیته انضباطی شد

با اعلام سعید آذری، باشگاه ذوب آهن خواستار ارجاع شکایت خود در خصوص محرومیت عبداله کرمی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه ذوب آهن امروز -پنجشنبه ۸ آذر ماه- با ارسال نامه ای به رییس سازمان لیگ برتر فوتبال اعتراض خود را مبنی بر حضور غیر قانونی عبداله کرمی بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان در بازی روز گذشته -چهارشنبه ۷ آذر ماه- بین ذوب آهن و فولاد خوزستان اعلام کرد.

باشگاه ذوب آهن در این نامه مدعی شده که کرمی در هفته نخست، سوم، دهم و سیزدهم لیگ برتر چهار کارت زرد دریافت کرده و طبق قانون از حضور در دیدار مقابل ذوب آهن محروم بوده است.

پس از انتشار این نامه، سعید فتاحی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال در مصاحبه با رسانه ها از دریافت سه کارت زرد بازیکن فولاد خوزستان خبر داد و حضور وی در دیدار با ذوب آهن را قانونی دانست.

با این حال سعید آذری در مصاحبه با سایت باشگاه ذوب آهن گفت: مرجع رسیدگی به شکایت باشگاه ذوب آهن اصفهان کمیته انظباطی است و باید درخواست ما به این کمیته ارجاع داده شود و کمیته مسابقات در این خصوص نباید اظهار نظر کند.ضمن اینکه ما مدارک و مستندات خودمان را به کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال ارسال خواهیم کرد.

کد خبر 359967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
    0 0
    اقای اذری حرف بی ارزش خیلی می زنه اگر واقعا بی طرفید از اقای اذری بپرسید نامه فصل گذشته درباره بازیکن تراکتورسازی چه شد؟ مردم خیلی اگاهند