شهادت می‌تواند مسیر تعالی را به کشور بازگرداند

شهردار کلیشاد و سودرجان گفت: امروز که سلطه گران غرب و شرق به دنبال تهاجم به کشور هستند، همچنان می کوشند با ایجاد جنگ روانی و تبلیغات، اقتدار و سلطه گری خود را به مردم بقبولانند، تنها پارادایم شهادت است که می‌تواند مسیر تعالی را به کشور بازگرداند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حامد اخگر در مراسم کنگره ملی سرداران و ۱۴۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان و ۱۵۱ شهید شهر کلیشاد و سودرجان اظهار کرد: شهر کلیشاد و سودرجان، شهر رشادت ورزی و شهادت است و مردمی خیرخواه در مسیر تعالی با آرمان‌های بلند و بی ادعا دارد که در مسیر خدمت به نظام جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه امروز به برکت خون شهدا پیام انقلاب و اسلام در جهان انتشار یافته، تصریح کرد: امروز که سلطه گران غرب و شرق به دنبال تهاجم به کشور هستند، همچنان می کوشند با ایجاد جنگ روانی و تبلیغات اقتدار و سلطه گری خود را به مردم بقبولانند، تنها پارادایم شهادت است که می‌تواند مسیر تعالی را به کشور بازگرداند.

شهردار کلیشاد و سودرجان افزود: در این مسیر مدیران شهری با سیاستگذاری صحیح گام‌های اساسی برداشته‌اند که یکی از این برنامه‌ها برگزاری کنگره شهدای شهر و یادواره شهید و شهادت است.

وی گفت: برگزاری این کنگره توانست دو نسل را با یک هدف مشترک به هم نزدیک کند، نسلی که در مقابل دشمن بعث می‌جنگیدند و نسل سومی‌ها که امروز پرچم ولایت را در دست دارند تا به صاحب اصلی این انقلاب برسانند.

کد خبر 359932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.