مدیران با عملکرد ضعیف به سیستم اداری ضرر می‎رسانند

خوانسار- معاون عمرانی فرماندار خوانسار گفت: انتظار داریم مردم در فضای مجازی از مسئولانی که عملکرد خوبی دارند، تقدیر کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار ، عبدالرضا دهاقین در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: مسئولان در خدمت گزاری به مردم از هر تلاشی دریغ نخواهند کرد، البته در جایی که مدیر یا مسئولی ضعیف عمل کند باید جوابگو باشد چراکه عملکرد ضعیف جایگاه مدیریت را زیر سوال می‌برد.

وی با اشاره به این‌که برنامه‌های زیادی برای توسعه شهرستان تدوین و برنامه ریزی شده است، افزود: مدیران باید ارتباط  تنگاتنگی با فرمانداری برقرار کنند.

معاون عمرانی فرماندار خوانسار با بیان اینکه مدیران با کم کاری نگذارند به سیستم  اداری ضرر برسد، گفت: تکریم ارباب رجوع باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و نباید با بروکراسی اداری مردم را درگیر مشکلات اداری کنیم، مدیران بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های اداری را مطالعه کنند، باید قانون را به سمت مردم خم کنیم و برای مردم و به نفع مردم قدم برداریم.

وی تصریح کرد: مطالبات و مشکلاتی را که مردم در فضای مجازی رسانه‌ای کرده‌اند از سوی فرماندار خوانسار برای پیگیری موضوعات و مشکلات به صورت نامه‌ اداری مکتوب و به ادارت شهرستان ارسال می‌شود.

دهاقین افزود: انتظار داریم مردم در فضای مجازی از مسئولانی که عملکرد خوبی دارند، تقدیر کنند.

معاون عمرانی فرماندار خوانسار خاطرنشان کرد: برخی ادارات هنوز به سامانه الکترونیکی دولت وصل نیستند تا مکاتبات اداری به صورت الکترونیکی انجام شود، این ادارات ظرف یک هفته مهلت دارند تا به سیستم الکترونیکی دولت وصل شوند.

توسعه اقتصادی همت شهروندان و مسئولان را می‌طلبد

در ادامه مجتبی مجتهدی، بخشدار مرکزی شهرستان خوانسار اظهار کرد: شهرستان خوانسار موقعیت خوبی برای جذب گردشگر دارد که برای توسعه اقتصادی تحقق این مهم اهمیت زیادی دارد.

وی با بیان اینکه انسجام  و یکپارچگی باید بین مسئولان شهرستان ایجاد شود، تأکید کرد: در گره گشایی قانون برای رفع مشکلات مردم باید نگاه ویژه وجود داشته باشد، چراکه با خدمات هر چند ناچیز نیز می‌توان اعتماد و امید را به مردم بازگردانیم.

کد خبر 359808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.