تله کابین صفه تا پایان آذرماه ۹۷ تعطیل است

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان (وابسته به شهرداری اصفهان) گفت: تله‌ کابین صفه به علت تعمیرات سالیانه تا پایان آذرماه تعطیل خواهد بود.

علی معینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سالن بولینگ، سینما پنج بعدی، شهربازی، زیپ‌لاین و مجموعه بام اصفهان طبق روال قبل آماده سرویس‌دهی به گردشگران و شهروندان است.

وی با اشاره به ساعت کار پاییز و زمستان زیر مجموعه‌های گردشگری شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان (وابسته به شهرداری اصفهان)، تصریح کرد: بولینگ صفه روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵ تا ۲۳ و روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۲۳ در اختیار شهروندان است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان (وابسته به شهرداری اصفهان) افزود: ساعت کار پرنده‌نگری روزهای شنبه تا چهارشنبه صبح‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ و بعداز ظهرها از ساعت ۱۵ تا ۱۷ و روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ است.

وی ادامه داد: زیپ‌لاین صفه نیز روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ پذیرای شهروندان است.

معینی خاطرنشان کرد: ساعت کار تله‌سیژ ناژوان روزهای شنبه تا پنج‌شنبه صبح‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۴ تا ۱۸ و روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ است.

وی گفت: در پاییز و زمستان شهر رویاها روزهای شنبه تا سه‌شنبه تعطیل است و روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ پذیرای شهروندان خواهد بود.

کد خبر 359739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.