دشمن با فضای رسانه ای، وضعیت کشور را سیاه جلوه می دهد

نطنز- سخنگوی سپاه پاسداران گفت: امروز دشمن با استفاده از فضای رسانه‌ای، کشور را در وضعیت سیاه و غیر قابل تحمل برای مردم ترسیم می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، سردار رمضان شریف شامگاه دوشنبه با حضور در مراسم یادواره شهدای شهر بادرود  و در جمع مردم ولایتمدار و انقلابی این شهر اظهار کرد: امروز کسانی که انقلاب را شاهد بوده و دولت شاهنشاهی را درک کرده‌اند به خوبی می‌توانند ببینند که در آن زمان آمریکا با ایران چه رفتاری داشت که آن رفتار آمریکا برخوردهای تحقیرآمیزی امروز آنان با آل سعود است.

شریف گفت: دقیقا در زمان شاه به روایت ۸۰ هزار و به روایت یکصد و سی هزار مستشار آمریکایی بر همه شئونات ایران از جمله دفاعی، نظامی، امنیتی، کشاورزی، اقتصادی  و حمل و نقل حاکم بودند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن با استفاده از فضای رسانه‌ای کشور را در وضعیت سیاه و غیر قابل تحمل برای مردم ترسیم می‌کند، اما جمهوری اسلامی ایران با پیشرفت و استقلال به دست آمده  به قدرت غیرقابل انکار در دنیا به سر آمده است.

سخنگوی سپاه افزود: انقلاب اسلامی ایران بیش از ۲۰۰ هزار شهید برای استقلال، اقتدار و رسیدن به نقطه آزادی تقدیم آرمان انقلاب کرده است.

سردار شریف خاطرنشان کرد: جوانان انقلابی بدانند که با عبور از گردنه های صعب العبور، مسیر خود را استمرار داده‌ایم و با دشمنان عنود و کینه توز  دست و پنجه نرم کرده ایم.

وی با گرامیداشت یادواره شهدا تصریح کرد: امروز مزار شهدای گمنام و نامداران دفاع مقدس، محل زیارت ملت است چراکه در پیش آنها  احساس آرامش روحی می کنیم و شهیدان را واسطه فیض قرار می‌دهیم.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: استحکام نظام جمهوری اسلامی که خون شهدا آن را ضمانت کرده است با این تحریم‌ها و تهدیدها خدشه دار نخواهد شد.

وی افزود: امروز به لطف خداوند و به برکت ولایت و شهدا به قدرت دفاعی و نظامی رسیده ایم که می توانیم از منافع کشور جغرافیایی کشور و از حامیان انقلاب به بهترین نحو ممکن دفاع کنیم.

وی اظهار کرد: نیروی انگیزه و ایمان بسیار مهم است جوانان ما بدانند ما روزی با دستان خالی با دشمن می جنگیدیم، اما امروز دستانمان به فضل الهی پر است و همین رزمندگان دفاع مقدس در عملیات مستشاری در سوریه و عراق به آنها کمک بزرگی کردند و داعش را شکست دادند.

سردار رمضان شریف گفت: آمریکا باید قدرت و عظمت انقلاب را به رسمیت بشناسد و بداند روزی در مقابل ایران زانو خواهد زد.

 وی عنوان کرد: جوانان بدانند هیچ اتفاقی برای کشور رخ نخواهد داد و مردم و مسئولان نظام  با قدرت و صلابت از گردنه های تحریم های اقتصادی خواهند گذشت.

سخنگوی سپاه تاکید کرد: البته کشور در حوزه اقتصادی غفلت داشته‌ است، اما باید به اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری توجه ویژه ای داشته باشیم چراکه‌ امروز دشمن با تحریم اقتصادی و فشار مضاعف رسانه ای می خواهد تصویرسازی منفی از کشور نشان دهد.

کد خبر 359710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.