پلمب ۱۲ واحد صنفی اسباب‌بازی فروشی متخلف در اصفهان

رییس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان گفت: با اجرای طرح نظارت بر اسباب بازی فروشی ها، تعداد ۱۲ مورد واحدهای متخلف شناسایی و با آنان برخورد های قانونی صورت گرفت.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدحسن اسماعیلی اظهار کرد: افزایش زمینه‌های تهاجم فرهنگی دشمنان و اجرای طرح‌های متعدد ضد فرهنگی معاندان و بدخواهان نظام مقدس اسلامی سبب شده است موضوع افزایش نظارت بر امور آموزشی و تربیتی کودکان در دستور کار جدی پلیس امنیت عمومی استان اصفهان قرار گیرد.

وی افزود: در همین راستا طرح کنترل واحدهای صنفی اسباب‌بازی فروشی به اجرا گذاشته شده است و جزء به جزء کالا و خدمات ارائه شده این واحدها در این طرح مورد بررسی و ارزیابی کارشناسان قرار گرفت.

سرهنگ اسماعیلی اضافه کرد: در این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی از  ۱۷۵ واحد صنفی بازدید کردند که در نهایت تعداد ۱۲ واحد صنفی به علت نداشتن پروانه کسب و یا کشف اقلام ممنوعه، مطابق قانون نظام صنفی با دستور مقام قضائی پلمب و از فعالیت آنها ممانعت شد.

وی از صدور اخطاریه پلمپ برای ۲۱ واحد صنفی دیگر و اخذ تعهد از متصدیان ۲۳ واحد صنفی اسباب‌بازی فروشی خبر داد و گفت:  همه والدین بایستی در خصوص تهیه اقلام و ملزومات مورد نیاز فرزندان خود با رعایت مبانی و اصول شرعی و قانونی و متناسب با نیاز و علاقه‌مندی کودکان و خردسالان اقدام نمایند و درحد کافی مقابل هجمه های فرهنگی از عزیزان خود مراقبت نمایند

رییس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ و تلفن گویای ۲۱۸۴۵۲۵اطلاع دهند.

کد خبر 359601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.