برگزاری مسابقات المپیاد رشته‌های ورزشی بدنسازی استان در گلپایگان

گلپایگان- مسابقات المپیاد رشته‌های ورزشی بدنسازی استان اصفهان برای نخستین بار در چهار کمیته مچ اندازی، پرس سینه، لیفتینگ و قوی‌ترین مردان با حضور ورزشکاران و قهرمانان رشته‌های فوق از شهرستان‌های مختلف استان در شهرستان گلپایگان در حال برگزاری است.

حسین یارمحمدیان، رییس هیئت بدنسازی استان اصفهان در حاشیه برگزاری مسابقات مچ اندازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای نخستین بار المپیاد ورزش‌های بدنسازی استان اصفهان در شهرستان گلپایگان در رشته‌های مچ اندازی، پاورلیفتینگ شامل لیفتینگ و پرس سینه و مسابقات قوی‌ترین مردان از دوم تا هشتم آذر ماه با حضور ورزشکاران این رشته‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: معرفی پتانسیل‌های مختلف ورزشی، حمایت از ورزشکاران این رشته ورزشی و معرفی آن‌ها به استان و کشور از اهداف برگزاری این مسابقات است.

رییس هیئت بدنسازی استان اصفهان با اشاره به موفقیت‌های کسب شده توسط هیئت بدنسازی استان اصفهان در کشور تصریح کرد: در چند روز گذشته هیئت بدنسازی استان اصفهان با ارزیابی عملکرد صورت گرفته در بین ۳۱ استان کشور عنوان نخست را کسب کرد و این حرکت‌ خوبی بوده که در رشته بدنسازی استان حائز اهمیت است.

وی عنوان کرد: نفرات برتر این مسابقات که با حضور ورزشکاران مطرح کشوری، آسیایی و بین المللی در شهرستان گلپایگان در حال برگزاری است با نظر کمیته فنی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

استقبال پرشور از مسابقات مچ‌اندازی

در ادامه مجتبی محمدی، دبیر هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان اظهار کرد: استقبال خوبی در نخستین روز از برگزاری المپیاد ورزشی و مچ اندازی صورت گرفت، انتظار داریم در روزهای آینده و همزمان با برگزاری رشته‌های پاورلیفتینگ و پرس سینه و مردان آهنین نیز شاهد حضور پرشور ورزشکاران نقاط مختلف استان اصفهان باشیم.

جمشید صیادی، رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان گلپایگان با بیان اینکه این مسابقات در سطح بسیار بالایی در شهرستان گلپایگان در حال برگزاری است، افزود: این مسابقات در چارچوب المپیاد ورزشی بدنسازی استان اصفهان برای نخستین بار در شهرستان گلپایگان و با حضور چهره‌های مطرح رشته‌های ورزشی برگزار می‌شود که در نوع خود بی نظیر است.

وی یادآور شد: این مسابقات در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، مسابقات المپیاد رشته‌های ورزشی بدنسازی استان اصفهان که برای نخستین بار در چهار کمیته مچ اندازی، پرس سینه، لیفتینگ و قوی‌ترین مردان با حضور ورزشکاران و قهرمانان رشته‌های فوق از شهرستان‌های مختلف استان در شهرستان گلپایگان از دوم تا هشتم آذرماه در شهرستان برگزار می‌شود، همچنین در روز نخست با شرکت بیش از ۱۲۰ ورزشکار از استان در سالن ورزشی ۱۷ شهریور این شهرستان برپا شد.

کد خبر 359495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.