در آغاز یک راهِ فرهنگی هستیم

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: در آغاز یک راهِ فرهنگی هستیم، در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران توانست با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت که برگرفته از مکتب عاشورا بود، هم فتوحات و هم فتح الفتوحات بزرگی داشته باشد که مایه افتخار ملت ایران محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار غلامرضا سلیمانی، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان اصفهان در مراسم افتتاحیه کنگره ملی سرداران و ۱۴۰۰ شهید خط شکن فلاورجان که امروز پنجشنبه- یکم آذرماه - در شهرستان فلاورجان برگزار شد، از حضور سردار جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران در جمع مردم و خانواده‌های شهدای شهرستان فلاورجان تقدیر و تشکر کرد و گفت: انقلاب اسلامی و دستاوردهای بزرگ این انقلاب شکوهمند سرآغاز تحولات بزرگی در دنیای امروز شد که یکی از این تحولات بزرگ، ویرانی پایه‌های ظلم و استکبار جهانی در منطقه غرب آسیا بود.

وی افزود: طبیعی است که در چنین شرایطی استکبار ساکت ننشیند و ناجوانمردانه ملت بزرگ ایران را مورد هجوم قرار دهد. دفاع مقدس ما در برابر یک هجوم سنگین و حمایت قدرت‌های بزرگ در شرق و غرب دنیا از صدام متجاوزگر اتفاق افتاد. ملت ایران به رهبری امام راحل(ره) به میدان آمد و یک جنگ دفاعی هشت ساله را میدان داری کرد.

وی تاکید کرد: شهرستان انقلابی و ولایتمدار فلاورجان در طول هشت سال افتخارهای بزرگی آفرید، اگر ما اجلاس سرداران و بیش از ۱۴۰۰ شهید فلاورجان را برگزار نکنیم، سخنی از فتوحات نیست.

سردار سلیمانی به سخنی از امام(ره) اشاره کرد که برای آزادی بستان خطاب به مردم و رزمندگان فرمودند: «فتح شهر و فلان منطقه فتح الفتوح نیست؛ فتح الفتوح به میدان آمدن و تربیت جوانانی است که دفاع مقدس را میدان داری کرده و از کشورشان دفاع کردند.»

وی ادامه داد: ما در آغاز یک راهِ فرهنگی هستیم، در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران توانست با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت که برگرفته از مکتب عاشورا بود، هم فتوحات و هم فتح الفتوحات بزرگی داشته باشد که مایه افتخار ملت ایران محسوب می‌شود. ان شاءالله در ادامه این راه درخشان و نورانی، در عرصه جنگ نرم و مبارزه فرهنگی نیز موفق باشیم.

کد خبر 359369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.