تابش: سپاهان بازیکن با کیفیت جذب می‌کند

مدیرعامل باشگاه سپاهان: اسم خاص یا اینکه بازیکن خارجی یا داخلی جذب کنیم اعلام نشده است اما اگر قرار باشد در پستی بازیکنی جذب شود این بازیکن باید با کیفیت باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هر چه به تعطیلات نیم فصل لیگ برتر فوتبال نزدیک می‌شویم گمانه زنی‌ و شایعات پیرامون فعالیت‌های نقل و انتقالاتی تیم‌ها به وجود می آید و سپاهان هم یکی از تیم‌هایی است که همیشه در فصل نقل و انتقالات برای تقویت تیم خود دست به کار می شود. مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره فعالیت‌های نقل و انتقالاتی سپاهان گفت: با توجه به نظر سرمربی برای جذب بازیکنان مورد نظر در نیم فصل اقداماتی صورت خواهد گرفت، هنوز لیست وردی و خروجی بازیکنان به باشگاه داده نشده اما با اعلام قلعه نویی برای تقویت تیم، یک یا دو بازیکن نیاز است که جذب شوند و حتی پست این بازیکنان مشخص شده است.

وی با اشاره به این که بازیکن جذب شده باید با کیفیت باشد تاکید کرد: اسم خاص یا اینکه بازیکن خارجی یا داخلی جذب کنیم اعلام نشده است اما اگر قرار باشد در پستی بازیکنی جذب شود این بازیکن باید با کیفیت باشد. امسال تیم خوب و با انگیزه ای داریم و دیدیم که در بازی گذشته شش بازیکن ما حضور نداشتند اما بازیکنان جانشین شایستگی خود را به خوبی نشان دادند.

تابش با اشاره به وضعیت آماده سازی ورزشگاه نقش جهان پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار کرد: بعید می‌دانم طبقه دوم برای بازی با پرسپولیس آماده شود، باید بررسی کرد که آیا می‌توان از طبقه دوم برای این بازی استفاده کرد یا خیر؟ طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان صندلی گذاری شده است اما برای بهره برداری نیاز به نصب چادرها دارد که با توجه به وزن بالای چادرها، عملیات تقویت سازه‌های طبقه دوم آغاز شد و این عملیات رو به پایان است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: ورزشگاه هنوز به مجتمع فولاد مبارکه یا باشگاه تحویل داده نشده است و در اختیار ما نیست ولی قول مساعد داده شده است که در اسرع وقت تپه‌های خاکی پشت ورزشگاه برداشته شود تا پارکینگ و دو جاده دسترسی به ورزشگاه آزاد شود. در این چند روز مرتب در ورزشگاه نقش جهان حاضر بوده‌ایم و اقدامات زیادی برای تسهیل در ایاب و ذهاب هواداران به ورزشگاه انجام شده است.

وی با اشاره به دستور دادستانی مبنی بر برداشته شدن تپه خاکی پشت ورزشگاه خاطر نشان کرد: ما فقط می‌توانیم پیگیر اوضاع نقش جهان باشیم، خوشبختانه این پیگیری‌ها مثبت بوده، در این چند روزه جلسات خوبی را با مسئولین در نقش جهان برگزار کرده‌ایم. ضمن اینکه دستور برداشتن خاک ها توسط دادستان داده شده است و امیدواریم در اسرع وقت و زودتر این تپه خاکی برداشته شود.

تابش درباره تیم والیبال سپاهان که چند هفته‌ای از تشکیل آن می‌گذرد نیز گفت: والیبال رشته جذابی است و در استان جزو ورزش‌های باسابقه است که همیشه حرفی برای گفتن داشته است. والیبالیست‌های خوبی از استان اصفهان در سطح ملی حاضر هستند و حیف والیبال استان بود که به صورت جدی به آن پرداخته نشود.

مدیر عامل باشگاه سپاهان افزود: با توجه به علاقه مهندس عظیمیان مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه و رضایت ایشان تیم والیبال سپاهان برای شرکت در لیگ دسته یک تشکیل شد و سعی داریم در فصول آینده به اندازه کافی به موضوع والیبال بپردازیم تا با تقویت آن به والیبال استان خدمت کنیم.

کد خبر 359330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.