ممنوعیت واگذاری غرفه، کانکس و دکه بدون برگزاری مزایده

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس از ممنوعیت واگذاری هرگونه غرفه، کانکس یا دکه بدون برگزاری مزایده خبر داد.

به گزارش ایمنا، اسماعیل موحدی‌نژاد، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملکرد و برنامه‌ ‌بخش‌های مختلف خدمات‌شهری به صورت ماهیانه بررسی و برنامه‌های جدید به آن‌ها ابلاغ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی غرفه‌ها، کانکس‌ها و دکه‌های سطح شهر یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های حوزه خدمات شهری شهرداری بندرعباس است، ادامه داد: واگذاری هرگونه غرفه، کانکس یا دکه بدون برگزاری مزایده ممنوع است.

معاون خدمات‌شهری شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: بیشترین دکه‌هایی که در سطح شهر وجود دارد، متعلق به سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس است.

موحدی‌نژاد با تأکید بر اینکه تمامی غرفهها، کانکس‌ها و دکه‌ها با طی کردن مراحل قانونی به افراد دارای شرایط واگذار می‌شود، گفت: نصب تابلوی شناسایی برای هر کدام از این غرفه‌ها جهت شفاف‌سازی و مشخص شدن جزئیات مورد نیاز در دستور کار قرار داشته، به‌زودی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه افراد دریافت‌کننده این مکان‌ها برای برخورداری از درآمد و توجیه‌پذیر بودن سرمایه‌گذاری صورت گرفته، نیازمند زمان هستند، تصریح کرد: در نظر داریم این مکان‌ها را به صورت سرمایه‌گذاری و به روش BOT (ساخت، بهره‌برداری، واگذاری) به افراد دارای شرایط واگذار کنیم.

معاون خدمات‌شهری شهرداری بندرعباس با بیان اینکه دکه‌ها و کانکس‌های بدون مجوز در سطح شهر جمع‌آوری می‌شوند، خاطرنشان کرد: واگذاری فضاهایی با ماهیت دکه، کانکس و غرفه برای هر کدام از کاربری‌های مشخص، پس از بررسی در بخش حمل و نقل، شهرسازی و زیباسازی انجام می‌شود.

موحدی‌نژاد در خصوص وضعیت دکه‌های فلافلی نیز تصریح کرد: انجام همه امور توسط شهرداری و به تنهایی امکان‌پذیر نیست و ساماندهی این فعالیت‌ نیز نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها است.

کد خبر 359285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صدیقه سلیمی IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    0 0
    درخواست کانکس ازشهرداری درخت سبز