ضرورت مقابله با نفوذ تفکر صهیونیستی در منطقه خاورمیانه

شهرضا - جانباز واقعه هفت تیر گفت: مهمترین عامل ایجاد جنگ و ناامنی و کشتار بیگناهان در کشورهای منطقه خاورمیانه، نفوذ تفکر صهیونیستی است که باید با آن مقابله کنیم.

به گزاش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، آیت‌الله قدرت‌الله نجفی در تجمع طلاب و روحانیون این شهرستان در حمایت از مردم یمن، با بیان اینکه انقلاب اسلامی بزرگترین رویداد قرن حاضر است، تصریح کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب، اسلام و تفکر شیعه شناخته شده نبود و در مناسبات جهانی و منقطه‌ای نادیده گرفته می‌شد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با رهبری انقلاب اسلامی به جهانیان ثابت کرد که تفکر اسلامی مترقی و پیشرو است، اظهار کرد: اقشار مختلف مردم امام راحل(ره) را به رهبری برگزیدند و با پیروی از ایشان، بزرگترین رخداد سیاسی قرن را ایجاد کردند که مذهب و تفکر شیعه، در رأس آن قرار داشت.

جانباز واقعه هفت تیر با بیان اینکه در دوران پیش از پیروزی انقلاب آمریکا و اسراییل و متحدان آن‌ها منابع کشور را غارت می‌کردند، خاطرنشان کرد: شاه برای ماندگاری در قدرت، حاضر بود هر جنایتی بکند و اموال و منابع کشور را در اختیار بیگانگان قرار دهد، اما پیروزی انقلاب اسلامی نقطه پایانی بر این جنایات بود.

آیت‌الله نجفی با اشاره به تأثیرپذیری نهضت‌های آزادی‌بخش و قیام‌های مسلمانان منطقه از انقلاب اسلامی، یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، آزادی‌خواهان در سراسر کشورهای اسلامی با الگوپذیری از این حرکت مهم، برای مقابله با استکبار و استعمار قیام کردند و در بسیاری از عرصه‌ها به پیروزی‌های بزرگی نیز دست یافتند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین آرمان‌ها و اهداف انقلاب حمایت از مستضعفان و مظلومان جهان، بویژه مسلمانان در سراسر جهان است که رهبر معظم انقلاب نیز بارها بر آن تأکید فرموده‌اند.

جانباز واقعه هفت تیر تأکید کرد: مهمترین عامل ایجاد جنگ و ناامنی و کشتار بیگناهان در کشورهای منطقه خاورمیانه، نفوذ تفکر صهیونیستی است که باید با آن مقابله کنیم.

آیت‌الله نجفی اضافه کرد: اتحاد رمز پیروزی مسلمانان و عامل موفقیت آنان در برابر توطئه و دسیسه دشمنانی است که اسراییل و آمریکا، رهبری آن‌ها را برعهده دارند، اما برخی از حکومت‌های کشورهای اسلامی مانند آل‌ سعود، کشور خود را به پایگاهی برای پیگیری اهداف آمریکا و اسراییل علیه مسلمانان تبدیل کرده‌اند.

وی اظهار کرد: مردم مظلوم یمن در سخت‌ترین شرایط قرار دارند، اما همچنان در برابر ظلم و تجاوز ایستادگی می‌کنند.

جانباز واقعه هفت تیر با اشاره به اجتماع طلاب شهرضا در حمایت از مردم یمن، تصریح کرد: پیام طلاب در این روز، پایان جنگ و خونریزی در یمن است، زیرا این جنگ خانمان سوز باعث کشتار هزاران زن و کودک و انسان بی گناه شده و آنان را قربانی دسیسه‌های صهیونیست و اقدامات خرابکارانه آل سعود کرده است.

آیت‌الله نجفی با اشاره به راهپیمایی ۱۳ آبان، اظهار کرد: در آن روز مردم با شعار "هیهات منّ الذّله"، استکبارستیزی و حمایت خود از مظلوان جهان را نشان دادند.

وی با بیان اینکه مردم ایران باید در دفاع از مردم یمن و سایر مظلومین جهان پیشگام باشند، تأکید کرد: ملتی که با تقدیم هزاران شهید و جانباز و ایثارگر در برابر ستم و تجاوز مقاومت کرده، الگوی مناسبی برای سایر کشورهای اسلامی است که آنان را نیز به ایستادگی در برابر استکبارگران و غارتگران، تشویق می کند.

کد خبر 359217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.