بسیج مدافع اصیل ارزش‌های انقلاب است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان گفت: بسیج مدافع اصیل ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های حضرت امام(ره) است و هر آسیبی که این ارزش و آرمان را تهدید کند بسیجیان چنان ایستادگی می‌کنند که خللی در نظام وارد نشود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، هوشنگ نوابی امروز(چهارشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج تشکلی است که بنیان‌گذار انقلاب اسلامی آن را شجره طیبه عنوان کرد که ریشه در زمین و شاخ و برگ‌هایش در آسمان قرار دارد و ریشه آن ولایت، شاخ و برگ‌ها مردم و عزت، سربلندی و نزدیکی به خدا میوه و ثمره آن است.

وی بسیج را سرشار از فضایل اخلاقی و کرامت بشری عنوان کرد و گفت: امروزه شاهد برآورده شدن آرزوی حضرت امام(ره) یعنی تشکیل ارتش۲۰ میلیونی هستیم، در واقع همه آحاد مردم بسیج کشور هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان بااشاره به اینکه سرمایه بزرگ انسانی کشور بسیجیان هستند، افزود: بسیج مدافع اصیل ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های حضرت امام(ره) است و هر آسیبی که این ارزش و آرمان را تهدید کند بسیجیان چنان ایستادگی می‌کنند که خللی در نظام وارد نشود.

نوابی با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج باید رویش خوبی داشته باشد، گفت: تبیین فرهنگ بسیج توسط روحانیون در مساجد، نشست‌های فرهنگی وحلقه‌های صالحین، همایش یادیاران و یادواره شهدای روستای دولت آباد، اعزام دانش آموزان به نواحی جنگی در راهیان نور، همایش اقتدار پنج آذر و... از برنامه‌هایی است که در این هفته انجام می‌شود.

وی با اشاره به تقارن هفته بسیج با هفته وحدت، خاطرنشان کرد: امروزه هرکجا اتحاد و وحدت باشد، هیچ مشکلی نمی‌تواند مردم را زمین گیر کند، و داشتن روحیه اتحادی ریشه بسیج و نظام را تقویت می‌کند.

کد خبر 359201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.