سامانه صدور مرخصی آنلاین رانندگان تاکسی راه‌اندازی شد

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از اجرای طرح صدور مرخصی آنلاین رانندگان تاکسی خبر داد.

به گزارش ایمنا، اسماعیل عرشیان با اشاره به راه‌اندازی سامانه صدور مرخصی آنلاین رانندگان تاکسی، اظهار کرد: با راه‌اندازی این سامانه، رانندگان تاکسی که قصد مسافرت به شهرهای دیگر دارند می‌توانند بدون مراجعه به سازمان تاکسیرانی، مرخصی خود را اینترنتی دریافت کنند.

وی با اشاره به مشکلات دریافت مرخصی به صورت سنتی که رانندگان تاکسی باید به سازمان مراجعه کنند، افزود: دریافت مرخصی به صورت حضوری علاوه بر اتلاف وقت، مصرف سوخت و استهلاک خودرو، موجب افزایش ترافیک شهری می‌شود که با راه‌اندازی سامانه صدور مرخصی آنلاین، تا حد زیادی این موارد کاهش خواهد یافت.

عرشیان ادامه داد: تاکسیرانان جهت بهره‌مندی از این قابلیت می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان تاکسیرانی به نشانی http://taxirani.qazvin.ir و وارد کردن کد ملی و کد تاکسی، نسبت به دریافت برگه مرخصی خود اقدام کنند.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: استفاده از این سامانه باعث افزایش سرعت در خدمات‌رسانی به تاکسیرانان می‌شود و نیازی به حضور آنان در سازمان و انجام سفرهای غیرضروری درون‌شهری نیست.

وی ابراز امیدواری کرد: با ارائه خدمات بهینه به این صنف خدوم و زحمتکش، بتوانیم موجبات ارائه خدمات مطلوب‌تر آنان به شهروندان را فراهم آوریم.

کد خبر 359066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.