اجرای طرح راهداری زمستانه در اصفهان توسط ۱۰۰ اکیپ راهداری

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از آماده باش ۱۰۰ اکیپ راهداری دائم و موقت برای اجرای طرح راهداری زمستانه در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، فرزاد دادخواه اظهار کرد: طرح راهداری زمستانه در مناطق کوهستانی، برف گیر و پربارش از اول آذرماه و در سایر محورهای مواصلاتی استان اصفهان از ۱۵ آذرماه آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان اصفهان ۷۵ گردنه برف‌گیر دارد، تصریح کرد: در فصل بارش برف بیش از ۶۰ درصد از محورهای استان اصفهان تحت تاثیر بارش برف قرار می گیرند.

دادخواه با بیان اینکه ۷۵۰ نفر از نیروهای مجرب راهداری در این طرح به مردم خدمت رسانی خواهند کرد، اضافه کرد: در اجرای این طرح ۵۵۰ دستگاه ماشین آلات و بالغ بر ۲۰۰ دستگاه تجهیزات راهداری مانند نمک پاش و تیغه های برف روب به‌کار گرفته شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان تصریح کرد: راهداری زمستانه در ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه های حوزه استحفاظی استان اصفهان اجرا خواهد شد.

دادخواه به آمادگی کامل این معاونت برای زمستان سال‌جاری اشاره و خاطرنشان کرد: ذخیره شن، ماسه و نمک مورد نیاز در انبارهای شهرستان های اصفهان، آماده سازی راهدارخانه ها، تجهیز و تعمیر ماشین آلات و خرید تجهیزات جدید در حد امکان از جمله اقدامات انجام شده در این حوزه به شمار می آید.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر ۴۲ باب راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان اصفهان وجود دارد که در صورت نیاز، مردم در راه مانده در آن اسکان خواهند یافت.

کد خبر 359043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.