کروم مقابل وب سایت‌های کلاهبردار

نسخه ۷۱ chrome (مرورگر اینترنتی گوگل) که قرار است در ماه دسامبر آینده به کاربران این شرکت عرضه شود، قرار است در مقابل وب سایت‌های کلاهبردار بایستد و به کاربران درباره استفاده از آنها هشدار دهد.

به گزارش از خبرنگار ایمنا، این نسخه از کروم که تبلیغات گوگل برای آن شروع شده، قرار است به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گیرد. این نسخه از مرورگر کروم می‌تواند با هشدار به کاربران، آن‌ها را از هویت اصلی وب سایت‌های کلاهبردار آگاه کند؛ البته اینکه گوگل چگونه متوجه کلاهبردار بودن یک سایت می‌شود و یا چرا اصلاً یک سایت با هویت غیرقانونی را به ما نمایش می‌دهد جای سؤال است.

کروم جدید به گونه‌ای طراحی شده است که در صورت تمایل کاربر به پرداخت هزینه خدمات وب سایت‌ها، اطلاعات مربوط به پرداخت دقیق و جز به جز به کاربر نشان داده می‌شود و نمایش دقیق صورت حساب‌ها نیز از مهم‌ترین ویژگی‌های نسخه جدید محبوب‌ترین مرورگر دنیا است.

بسیاری از ما هنگام ورود به بسیاری از سایت‌ها با تعدد پنجره‌های باز شده در مرورگرمان مواجه می‌شویم و در کسری از ثانیه خود را مخاطب همزمان ده‌ها تبلیغ و پیام تجاری می‌یابیم که کاهش سرعت وبگردی و افزایش احتمال فریب افراد را به دنبال دارد. گوگل، قول داده است تا در نسخه جدید کروم به این موضوع رسیدگی کرده و با برطرف سازی آن، فضای وب را بهبود بخشد.

کد خبر 358995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.