بخشی از فعالیت‌های آموزشی مراکز فرهنگی اصفهان برون سپاری می‌شود

رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بنا بر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بخشی از فعالیت‌های آموزشی مراکز فرهنگی شهرداری اصفهان برون سپاری می‌شود.

فریده روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به لایحه پیشنهادی برون سپاری بخشی از امور سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اظهار کرد: ارایه خدمات آموزشی در فرهنگسراها با دو هدف افزایش مهارت و کارآفرینی و توسعه فرهنگ عمومی در فرهنگسراها در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس برآوردهای صورت گرفته برخی آموزش‌های ارایه شده در فرهنگسراهای اصفهان اهداف شورای شهر در خصوص ارایه خدمات آموزشی را تامین نمی‌کند، افزود: از یک سال گذشته تاکنون بحث برون سپاری بخشی از امور آموزشی در مراکز فرهنگی اصفهان را در دستور کار قرار داده‌ایم.

رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر اصفهان با بیان اینکه استانداردسازی آموزش‌های ارایه شده در مراکز فرهنگی شهرداری اصفهان نیز از دیگر اهداف شورای شهر اصفهان در دوره پنجم است، ادامه داد: همچنین ایجاد نظارت کافی بر عملکرد مدیران آموزشی فرهنگسراها از دیگر برنامه‌های در دستور کار است که در گذشته به آن توجه نشده است.

وی با بیان اینکه برون سپاری ارایه آموزش‌ها با استفاده از ظرفیت متولیان آموزش در دستور کار شورای شهر قرار دارد، ادامه داد: بنا بر این  است که از افراد نخبه در ارایه آموزش به متقاضیان در مراکز فرهنگی شهرداری اصفهان به کار گرفته شوند و به مهارت آموزان در این دوره‌ها گواهینامه اعطا شود.

روشن با بیان اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان به منظور تحقق اهداف شورای شهر در حوزه ارایه آموزش در فرهنگسراها طرحی را به عنوان برون سپاری بهشی از امور سازمان فرهنگی و ورزشی شههرداری اصفهان ارایه داده است، افزود: بر اساس این طرح محتوایی آموزشی تغییر می‌کند و محل ارایه خدمات تغییری نمی‌کند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های عمده توان شهرداری اصفهان بر روی ایجاد فضای شادی و توجه به تفریحات شهروندان گذاشته خواهد شد تا بتوان اوقات فراغت بهتری را برای جوانان و دیگر شهروندان این شهر ایجاد کرد.

کد خبر 358833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.