برگزاری "جشنواره کارآفرینی رویش" در منطقه ۱۵

نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین و توانمند با عنوان «نمایشگاه رویش» همزمان با هفته جهانی کارآفرینی به همت شهرداری منطقه ۱۵ و با همکاری مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای خوراسگان در فرهنگسرای کوثر واقع در خیابان مسجدعلی برگزار شد.

به گزارش ایمنا، مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت: برگزاری این نمایشگاه با هدف حمایت از این قشر عظیم و توانمند، در راستای کارآفرینی، تولید و اشتغال برپا شده است.

مسعود قاسمی اظهارکرد: بانوان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل داده و توانسته‌اند با حضور در عرصه‌های مختلف علمی، اجتماعی، مدیریتی، اقتصادی، هنری و سایر حوزه‌ها افتخار آفرینی کنند و خوشبختانه بانوان این منطقه از توانمندی و قابلیت‌های بسزایی در این حوزه‌ها برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: حمایت مسئولان از بانوان، امیدی برای حضور بیشتر آنان در عرصه‌های مختلف و در جهت تحکیم بنیان خانواده خواهد بود.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری"جشنواره کارآفرینی رویش"، گفت: این نمایشگاه در ۲۰ غرفه و به مدت ۳ روز از ساعت ۹  الی ۱۸ برپا شده است.

وی تاکید کرد: زنان توانمند و کارآفرین در جشنواره کارآفرینی رویش آثار و تولیدات خود را از جمله محصولات غذایی و صنایع دستی در رشته های گلدوزی، معرق، منبت، چرم دوزی، قلاب بافی، زیراندازهای سنتی، خوشنویسی، تابلو فرش، غرفه های نقاشی، کاردستی و همچنین برپایی جشنواره غذاهای سنتی به نفع نیازمندان را در معرض دید علاقه مندان قرار داده‌اند.

کد خبر 358545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.