جنگ فوتبالی ایران و عربستان همچنان روی هوا+فیلم

مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با انتشار فیلم صحبت های شیخ سلمان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: بازی های ایران و عربستان همچنان در زمین بی طرف برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مازیار ناظمی پس از دیدار پرسپولیس و کاشیما در فینال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا فیلی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که شیخ سلمان رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص رای دادگاه CAS در خصوص کشور میزبان دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا صحبت می کند که در ادامه صحبت های وی را می خوانید:

شیخ سلمان با اشاره به میزبانی تیم های ایرانی و عربستانی اظهار کرد: این مسئله ای است که در کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا بررسی می شود، دو روز گذشته دادگاه عالی ورزش در سوئیس درباره این قضیه رای داده و رای آنها بالاتر از تصمیم کنفدراسیون ها است.

وی افزود: من نه تنها نمی توانم درباره آن حرف بزنم، بلکه ما هیچ تاثیری روی رای دادگاه عالی نداریم. این مسئله شامل تمام کنفدرسیون ها است. اما تا جایی که مربوط به ای اف سی می شود، ما نقش مثبت خود را ایفا می کنیم و در این راه سعی می کنیم تمام تلاش و کمک خود را انجام دهیم.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا خاطر نشان کرد: تصمیم دادگاه عالی ورزش درباره مسئله میزبانی ایران و عربستان در سطحی بالاتر از AFC است و این نهاد اجازه دخالت در آن را ندارد.

فیلم صحبت های شیخ سلمان را در ادامه مشاهده می کنید:

کد خبر 358285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.