به تیمم ایمان دارم/بازیکن باید موقعیت را درک کند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: فکر می کنم با کوشش، تلاش و اتحاد می توانیم این تیم را به بالای جدول برسانیم، زمان درحال از دست رفتن است ولی باید بازی هایی که مساوی کردیم را پیروز می شدیم چرا که موقعیت های خوبی داشتیم ضمن اینکه یک رهبر باید تیم را جمع کند و به بازی برگرداند.

امید نمازی زاده در کنفرانس خبری پس از بازی با تیم تراکتور اظهار کرد: گاهی در فوتبال دو نیمه کاملا با یکدیگر متفاوت می شود، در نیمه نخست با یک بازی خوب موفق شدیم به گل برسیم و موقعیت هایی نیز داشتیم که موفق به استفاده از آنها نشدیم اما در نیمه دوم با یک ضد حمله تعادل تیم از دست رفت و شیرازه تیم از هم پاشید و عملکردمان در نیمه دوم برای من در جایگاه مربی شرم آور بود.

وی افزود: چطور می شود در یک نیمه بازی خوبی ارایه دهیم و در نیمه دوم بازی را از دست بدهیم؟ باید در تیممان درونگرایی داشته باشیم، سعی کینم مشکلات را برطرف کنیم و تمام تلاشمان را برای پیروزی در این رقابت ها انجام دهیم. فرصت مساوی کردن، یک بازی بردن و یک بازی باختن را نداریم و باید چهار بازی آینده را با هدف پیروزی به میدان برویم. تیم ذوب آهن تیم ضعیفی نیست، باید مشکل را حل کنیم وتغییراتی اعمال کنیم تا تیم بتواند به پیروزی برسد.

سرمربی تیم ذوب آهن خاطر نشان کرد: اگر می توانستیم نیمه نخست را تکرار کنیم نتیجه بازی متفاوت بود. در بازی فوتبال باید ۹۰ دقیقه تمرکز داشت و ۴۵ دقیقه یا ۶۰ دقیقه کافی نیست. گاهی تمرکزمان را از دست می دهیم و از بازی خارج می شویم، بارها در تمرینات تاکید کردیم باید زاویه هایی را ببندیم که به تیممان ضربه نخورد، اما متاسفانه گاهی از روی هیجان و بی تجربگی یا عدم تمرکز بازی که در دست داریم را به تیم حریف واگذار می‌کنیم.

نمازی زاده ادامه داد: در این موقعیت ها تاثیر تماشاگران بیشتر می شود و هشتاد هزار تماشاگر نقش پرنگی را در این دیدار ایفا کردند. پس از گل دوم تیم تراکتور سازی بدون استرس بازی را ادامه داد و در هشت دقیقه سه گل خوردیم.

وی تصریح کرد: در این دیدار تلاشم را کردم، فکر می کنم تیم خوبی دارم و بازی خوبی تا امروز ارائه دادیم اما نمیدانم چرا پس از ۴۵ دقیقه تیم دچار از هم گسیختگی شد که اگر تقصیر من است شاید باید بروم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تاکید کرد: به عنوان یک مربی می توانم این تیم را در بلند مدت به شرایط بهتری برسانم، از ابتدای فصل مشکلات زیادی داشتیم. با بازی خوبی مقابل نساجی انجام دادیم، بازی دوم را مساوی کردیم و در بازی سوم مقابل سپاهان نتیجه را واگذار کردیم. اما پس از آن مشکلاتمان آغاز شد، در خط حمله ضعیف شدیم و مرتضی تبریزی را از دست دادیم. مشکلاتی که نتوانستیم با آن کنار بیاییم و مجبور به واگذاری نتیجه شدیم.

نمازی زاده گفت: بازی ذوب آهن نشان دهنده توانایی این تیم برای ارائه یک فوتبال خوب بود، باید زمان بازی خوبمان را از ۴۵ دقیقه به ۹۰ دقیقه برسانیم و شک ندارم که این اتفاق شدنی است. به کار خودم اطمینان دارم و می دانم با بازیکنان تیم به خوبی کار می کنم اما بازیکنان باید تمرکز بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به انتخاب تاکتیک های متفاوت در شرایط متفاوت اظهار کرد: بازیکن باید موقعیت را درک کند و بداند زمانی که از تیم مقابل جلو است نباید تیم مقابل را پرس کند. باید عقب بنشیند، تمام فضا های موجود را ببندد تا بتواند به گل بیشتری برسد اما نباید کاری کند که تیم مقابل به گل دست یابد و از آن به بعد تیم برتر زمین باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: من به این تیم ایمان دارم، به دلیل مصدومیت های زیادی که داشتیم و تغییر و تحولات عظیمی که در زمین انجام دادیم تیم ما ضربه خورد و موفق به کسب نتایج مورد نظرمان نشدیم. به عنوان یک مربی باید ترکیب مناسبی بیابم که بتواند ۹۰ دقیقه بازی کند و پیروز از میدان خارج شود.

نمازی زاده ادامه داد: فکر می کنم با کوشش، تلاش و اتحاد می توانیم این تیم را به بالای جدول برسانیم، زمان درحال از دست رفتن است ولی باید بازی هایی که مساوی کردیم را پیروز می شدیم چرا که موقعیت های خوبی داشتیم ضمن اینکه یک رهبر باید تیم را جمع کند و به بازی برگرداند.

کد خبر 358140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.